Mammor födda 85
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej hej jag är en 85:a Väntar mitt första barn 080718!
Hej!
Jag är en 85:a som är gravid och ska ha mitt första barn i augusti.
Hej hej!!!
Är 85:a och har en dotter född 070305 och väntar mitt andra i November =)
Hej! Är en 85:a som har en son, wille. Han är född den 2 oktober 07.
Här är en till 85:a som har en dotter född nov -05 och är gravid med andra som är beräknat till september.
Hejsan allihopa!!! Allt bra med alla??
I morgon bitti ska vi i väg till kyrkan på skolavslutning, min lilla kille!!! Slutar förskolan, och efter sommaren börjar min underbara älkling, ettan!!!
Shit vad fort tiden går!!
Vad händer hos er andra då??
MVH Elin
Hej alla
Vet inget som händer,gossens pappa kanske ringer så vi får väl se om vi åker och badar eller hittar på ngt kul i kväll.Skall först städa lägenheten om vi kan komma någonstans slipper man göra det på söndag..Skall upp tidigt på måndag för jag har sökt ett sommarjobb som städare men hon tyckte att jag var lugn tjej så då skulle jag följa med på ett uppdrag och kolla om jag var stresstålig..hoppas att man klarar det för då har jag nog ett jobb i sommar.Och jag har ju sökt över 26 jobb sedan i januari så det gälller att hålla tummarna..Hur ser det ut för er andra?
ha det bra
Hej, är en till 85:a som fick en dotter december 2007.
hej hej allihopa.. här har inte hänt så mycket förutom att jag fick skit ont i magen och gick till akuten efter jobbet..dom la in mig på sjukhuset och undersökte vad de va...dt visade sig att jag hade inflammation i tarmen..inge kul alls
fick ligga inne i en vecla och kom hem igår.. det är såååå skönt att vara hemma. sen börjar min semester på fredag och de ska bli riktigt skönt..
kram till er alla..
En till 85:a som fick en dotter 080525.
Bor i hedemora:D