• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • HelenS
    Nathalie009 skrev 2008-05-07 08:37:16 följande:
    Men rent logiskt, kan ju inte Bridget vara 20, med tanke påatt hon pluggat KLART till läkare osv.. Hon borde vara närmare 25-30 ju
    Precis! Hon borde vara minst 25. Och Brooke då minst 45. Och som sagt Stephanies mamma, hur gammal som helst Och föda barn (om nu Brooke och Taylor gör det igen) verkar de kunna göra hur länge som helst...

Jag har läst lite om vad son händer i USA. ERic blir ihop med Brookes syster, eller har jag fel? Hon som jobbar hos Nick nu.
  • beadis

This is me2 skrev 2008-05-06 22:49:05 följande:

Har Katie varit med innan? Känner inte igen namnet...
    ja hon var med på 80-talet
  • Lyckosam

Jag följde Glamour när jag var tonåring *skratt*..Jag älskade det och kunde inte missa ett andaste avsnitt,sen följde jag det inte på några år när det böt kanal,jag fick barn och hade inte tid osv...Men nu har jag börjat se igen när jag har möjlighet..Guuud vad kul med fler som jag

Stolt Mamma till Melvin 040924, Patricia 060203, Alexandra 070808
  • MalinEddie

DenLyckosamma
    Jag har också följt det till och från. Följde det när Amber och Rick var med, måste ju vart några år sen. Sen gjorde jag ett uppehåll och nu har jag börjat kolla igen. Var ju perfekt att kolla på när jag var mammaledig och ammade och sedan har jag fortsatt.
    Tycker det är ganska spännande nu med kriget mellan Nick och familjen. Ikväll lär ju Taylor och Nick sexa till det.

• MajaLarsson

jag har oxå följt glamour till å från så länge jag kan minnas!

har ett svagt minne av brooke på en strand i typ ett tält med små dockor som jag tror skulle föreställa hennes barn, nån som vet vad jag pratar om eller har jag drömt?!

• Mc66

Snart får vi i sverige se avsnitt 5000, om knappt 2 veckor, onsdag 21 maj. Ett avsnitt tillägnat de 4 som varit med från början, Eric, Stephanie, Ridge och Brooke.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Thalis
    MajaLarsson skrev 2008-05-08 10:38:35 följande:
    jag har oxå följt glamour till å från så länge jag kan minnas! har ett svagt minne av brooke på en strand i typ ett tält med små dockor som jag tror skulle föreställa hennes barn, nån som vet vad jag pratar om eller har jag drömt?!

Det stämmer! Hon fick ett nervöst sammanbrott efter att Stephanie gjort så att de tog Rick och Widget(Bridget) ifrån henne.

MEN länge sennnnnnnn ,jösses jag var tonåring då denna avsnitt visades och då gick B&B på femman

Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • HelenS

Vad är det som gör att Ridge och Brooke kommer skiljas åt igen då?

Hur många visningar har de egentligen friat eller gift sig på...

• Bebben

Jag var en anhängare av Glamour från starten i Sverige typ 1989, 1990 nåt...Under ett år bodde jag sen i England som aupair. Min lilasyster spelade in varenda avsnitt till mig, så när jag kom tillbaka till Sverige hade jag en hel kartong med VHS-band att plöja igenom. Hahahahaha, vilka minnen...

Dock har jag inte fastnat så rejält igen. Hängde med ett par år under 90-talet men sen slutade den, för mig, riktige Thorn (som var med från början) och massa nya människor började komma in i serien så jag tappade intresset.

Däremot tittar jag då och då nu när jag är hemma med barnen. Perfekt repris-tid när barnen sover.. Hehe..

Jag brukar ett par ggr per år gå in och läsa på hemsidan för att se vad som händer i USA. Rätt kul..

Svar på tråden Glamour!