• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Lyckosam

Och jag tyckte då inte att Darla var tråkig...Gjorde ni?..Tvärtom så tyckte jag att det var väll härligt att hon till slut också fick bli lycklig och respekterad..

• Mc66

Brookes äktenskap

* Eric Forrester Sr. (skild) [1991-1993]

* Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [1994-1995]

* Grant Chambers (ogiltigt) [1996-1997]

* Ridge Forrester Sr. (annulerat) [1998]

* Thorne Forrester (ogiltigt) [2000-2001]

* Whipple "Whip" Jones III (annulerat) [2002]

* Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [2003-2004]

* Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [2004]

* Eric Forrester Sr. (skild) [2005]

* Dominick "Nick" Marone (skild) [2006-2007]

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Lyckosam

Grant chambers..Whip..Det har jag missat..Antagligen de år då inte jag hade möjlighet att titta ngt...Vem var dom?

Och faktiskt..hmmm..Kan inte alls minnas att jag sett att hon gift sig med Eric..EN GÅNG TILL! haha..Hur gick det till?..

• Bebben

Mc66 -

Tack, nu var jag in o kollade dem o får lite nostalgikänsla här

• Mc66

Dom gifte sig 2005 för att Bridget och Nick inte skulle gå isär. För att övertyga Bridget om att Brooke inte skulle stjäla Nick från henne.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Thalis
    DenLyckosamma skrev 2008-05-09 14:55:37 följande:
    Grant chambers..Whip..Det har jag missat..Antagligen de år då inte jag hade möjlighet att titta ngt...Vem var dom? Och faktiskt..hmmm..Kan inte alls minnas att jag sett att hon gift sig med Eric..EN GÅNG TILL! haha..Hur gick det till?..
    Grant var Brookes advokat! Tackvare honom fick hon 51% av företaget,då hon inte var anställd när upptäckte BeLiF.
    Whip var en ungspoling som hon gifte sig för att dölja vem som var  psppa till Hope.
    Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Mc66
    DenLyckosamma skrev 2008-05-09 14:55:37 följande:
    Grant chambers..Whip..Det har jag missat..Antagligen de år då inte jag hade möjlighet att titta ngt...Vem var dom?Och faktiskt..hmmm..Kan inte alls minnas att jag sett att hon gift sig med Eric..EN GÅNG TILL! haha..Hur gick det till?..
    Whip gifte hon sig med för att det inte skulle komma fram att hon väntade Deacons barn.

Och Grant var designer på Forresters han gifte sig senare med Macy, och dog i testikelcancer
  • Mono
    Mc66 skrev 2008-05-09 14:50:17 följande:
    Brookes äktenskap
        * Eric Forrester Sr. (skild) [1991-1993]
        * Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [1994-1995]
        * Grant Chambers (ogiltigt) [1996-1997]
        * Ridge Forrester Sr. (annulerat) [1998]
        * Thorne Forrester (ogiltigt) [2000-2001]
        * Whipple "Whip" Jones III (annulerat) [2002]
        * Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [2003-2004]
        * Ridge Forrester Sr. (ogiltigt) [2004]
        * Eric Forrester Sr. (skild) [2005]
        * Dominick "Nick" Marone (skild) [2006-2007]
    Så egentligen har hon bara varit legalt gift tre gånger. Hihihi!
    Jag har också funderat på det här med åldrarna på alla. Helst de nya tonåringarna, Phoebe och hennes syskon. De var ju pyttsmå när Taylor försvann, och hon var borta i kanske tre år.
  • Mc66
    Thalis skrev 2008-05-09 15:02:46 följande:
    Grant var Brookes advokat! Tackvare honom fick hon 51% av företaget,då hon inte var anställd när upptäckte BeLiF.
    Nej det var Connor Davis
  • Mono

Har också funderat på om manusförfattaren i början var inne i en naturromantisk period. Thorne (Tagg), Ridge (Smalt långsträckt krön (e de hans haka de syftar på kanske )), Brooke (Bäck), Forrester...

Svar på tråden Glamour!