• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • L jung
    Bebben skrev 2008-05-09 14:08:16 följande:
    De avsnitt man sett på sista tiden där Sally Spectra syns är ju bara inklipp från gamla episoder. Undrar hur de löser den grejen med att hon är borta? De kan ju inte hålla på att klippa in henne här och där i framtiden?Nån som vet vad han heter som spelade Thorne som var med från början när även Caroline var med? Jag gillade den Thorne skarpt.Nu känner jag mest att det är en massa avkommor till höger och vänster och hänger inte riktigt med. Tittar inte så ofta heller så jag har missat en hel del..
    menar du denna killen? Vet dock inte vad han heter!!

">

">

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • L jung
    Mono skrev 2008-05-09 15:05:35 följande:
    Så egentligen har hon bara varit legalt gift tre gånger. Hihihi!Jag har också funderat på det här med åldrarna på alla. Helst de nya tonåringarna, Phoebe och hennes syskon. De var ju pyttsmå när Taylor försvann, och hon var borta i kanske tre år.

haha.. jisses så många giltliga och ogiltliga äktenskap!!!! Och VEM gifter sig så många gånger med samma person???

Det där med åldrarna.... i en annan tråd så staplade jag upp alla aktörers verkliga åldrar och vad dom spelar i Glamour (mamma/pappa/barn/ osv)

Om jag kommer ihåg rätt så är Nicks 'mamma' bara 4 år äldre än honom i verkligheten!!!

Det fanns andra också som hade sådär med bara några år emellan trots att dom spelar förälder och barn!!!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mc66

Lite kul fakta!

Ridge var runt 30 när Glamour hade premiär 1989; Taylor var 34 när hon födde tvillingarna 1999;Bridget fyllde 21, 2001; Storm gick ut High school 1982, vilket sätter hans födelseår till 1964. Storm och Taylor var klasskamrater i High school, Ridge var klasskamrat med Connor Davis och Hector Ramirez.

När vi först fick se Taylor i serien, så var hon Carolines onkolog, hon blev sen licenserad psykolog.

Ridge och Donna är Ricks gudföräldrar.

Taylor lider av klaustrofobi, det fick vi veta 1995 när hon blev avsiktigt instängd i en hiss tillsammans med Ridge av Stephanie.

Exteriörbilderna vi får se av de olika husen, utanför Stephanies är taget utanför Lee Philip Bells (hustru till glamour skapare) riktiga hem. Bilderna från Brookes hus är tagna vid huvudförfattaren Bradley Bells hus.

Brooke har bara fött ett av sina 4 barn på sjukhus, Rick.
    Bridget och Hope är född i Big Bear, och RJ föddes hemma hos Ridge.

Alexandria föddes i januari 2004 men två år senare flyttades hennes födelsedag till juli.

Bridgets smeknamn är Budge, Ridge kallar Brooke för Logan, när de först möttes presenterade hon sig Logan, Brooke Logan. Och Taylor kallas för Doc.
    Ricks riktiga namn är Eric Forrester, Jr. Storm heter egentligen Stephen Logan, Jr hans smeknamn kommer sig av hans ilska mot sin frånvarande pappa. Fifi och Bucky Boy är sallys smeknamn på Felicia och Clarke.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Thalis
    Mc66 skrev 2008-05-09 15:06:40 följande:
    Nej det var Connor Davis
    Det är sant!!
    Grant är ju han som blev skjuten av rick när han var 9 år!!!Visst fick Grant testikelcancer?
    Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • This is me2

L jung skrev 2008-05-09 15:23:05 följande:

haha.. jisses så många giltliga och ogiltliga äktenskap!!!! Och VEM gifter sig så många gånger med samma person???Det där med åldrarna.... i en annan tråd så staplade jag upp alla aktörers verkliga åldrar och vad dom spelar i Glamour (mamma/pappa/barn/ osv)Om jag kommer ihåg rätt så är Nicks 'mamma' bara 4 år äldre än honom i verkligheten!!!
    Det fanns andra också som hade sådär med bara några år emellan trots att dom spelar förälder och barn!!!
    Vad knasigt! Kul fakta!
  • Mc66

Det är Rick Brookes son. Skådisen är utbytt, som du kommer att få se i dagens avsnitt

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Thalis
    DenLyckosamma skrev 2008-05-09 17:11:50 följande:
    Men blir Phoebe tillsammans med Brookes son Rick?..Ännu mera "inavel"....haha
    Men Rick kommer att bli ihop med....................................
    Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Mc66

Ja Rick har friat till sin flickväns mamma i usa avsnitten.

bläää säger jag, men ännu mer bläää säger jag om Katie och Thorne, och Donna och Eric.

Däremot tyckte jag Katie och Nick var lite fina ihop, även om jag tycker att forresters och Logan skulle ta och skippa varandra och finna nya partners från andra familjer.

Svar på tråden Glamour!