• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • This is me2

L jung skrev 2008-05-08 23:45:47 följande:

kommer och lägger mig i.... hahajag gillade när macy var med och sjöng mycket i serien... tyckte om hennes röst.  Sjöng inte Thorne med henne då, om jag kommer ihåg rätt?Sally dör ju i cancer i verkligheten, så jag tror inte hon har så länge kvar i serien.  Därför är hon ju inte med så ofta längre.Jag har fått mani på att kolla på youtube den senaste tiden och då skriver jag in 2008 The bold and the beautiful... och vips så ser man avsnitten som är nya i USA här!! Alla avsnitt är uppdelade i 2 delar så det gäller att hålla redan på avsnittsnummer så man inte helt blandar bort sig!!
    Du gör alldeles rätt i att klottra här I mina trådar är alla välkommna!
    Tack för infon, det måste jag kolla!
  • Mc66
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-09 08:34:41 följande:
    vet du hur de kommer att göra i serien när hennes roll ska bort?
    Jag tror inte de har gjort något av det, utan hon har bara försvunnit. När hon dog höll dom som bäst på med att komma på hur dom skulle skriva ut henne ur serien.
    Det finns en tribute i hennes ära som sändes i usa.
    Och har hållits en modeshow där hennes garderob auktionerades ut.

Du kan se bilder därifrån här: www.glamour4ever.se/blogg/
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • MalinEddie

Funderade på nåt..Amber och Rick hade väl en son(som egentligen inte var deras), lillErik hette han, vart tog han vägen? Jag missade alla de där avsnitten när Amber och Rick försvann ur serien. Jag bodde i Holland i 3 år och då kollade jag inte alls. Jag kommer också ihåg att Rick var förälskad i nån snygging som han studerade med?

• Mc66
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-09 08:31:30 följande:
    ja, jag märkt det...tråkigt :(men på glamour4ever kan man läsa flera veckor o månader i förväg eller?
    på glamour4ever kan man läsa de usa avsnitt som sänts i från januari och framåt.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Mono

Måste bara fråga, för det har varit några avsnitt jag missat. Varför skrevs Darla ut och HUR kunde Nick köpa Forresters?

• Mc66
    MalinEddie skrev 2008-05-09 09:37:43 följande:
    Funderade på nåt..Amber och Rick hade väl en son(som egentligen inte var deras), lillErik hette han, vart tog han vägen? Jag missade alla de där avsnitten när Amber och Rick försvann ur serien. Jag bodde i Holland i 3 år och då kollade jag inte alls. Jag kommer också ihåg att Rick var förälskad i nån snygging som han studerade med?
    Som ni minns fick Deacon vårdnaden om sin son, när sen Macy dog och han började dricka så tog Beckys föräldrar hand om honom.

Rick kommer vi att få se ikväll igen, men då spelas han av Kyle lowder, som även spelat i våra bästa år (Brady Black) Inom några veckor kommer ett nytillskot i form av Ashley (spelas av Eileen Davidson - kristen dimera också från vbå) som kommer att förlova sig med Ridge!?!
  • Mc66
    Mono skrev 2008-05-09 09:43:57 följande:
    Måste bara fråga, för det har varit några avsnitt jag missat. Varför skrevs Darla ut och HUR kunde Nick köpa Forresters?
    Darla skrev ut för hon var en för tråkig karaktär, ansåg huvudförfattaren.

Och Nick köpte Forresters för att Stephanie "knuffade" jackie över räcket, annars skulle de stämma henne.
  • MalinEddie

Va inne och läste lite smått vad som kommer hända..vi har verkligen mkt att se fram emot! Vill egentligen inte läsa spoilers men kunde inte låta bli..
    Hursomhelst om ni vill veta vad som händer i Usa avsnitten eller kanske vad som hänt i Sverige avsnitten tidigare är detta en bra sida att läsa det på:
    www.glamour4ever.se/

• blipblop

Men de kunde väl ha gjort Darla intressant? Som det är nu får ju bara broke och taylor vara intressanta och byta partner inom samma familj om och om igen. Inte konstigt att de måste köra inavel när de skriver ut alla andra ur serien!

Mc66 skrev 2008-05-09 09:46:08 följande:
    Darla skrev ut för hon var en för tråkig karaktär, ansåg huvudförfattaren. Och Nick köpte Forresters för att Stephanie "knuffade" jackie över räcket, annars skulle de stämma henne.
  • Mc66
    blipblop skrev 2008-05-09 10:50:35 följande:
    Men de kunde väl ha gjort Darla intressant? Som det är nu får ju bara broke och taylor vara intressanta och byta partner inom samma familj om och om igen. Inte konstigt att de måste köra inavel när de skriver ut alla andra ur serien!
    Ja och som i darlas fall så fanns det mycket potential.

Bradley Bell ansåg att ingen ville se Darla, att Thorne och Darla hade blivit för tråkiga. Men det var ju han som skrev de så? Darlas förflutna som forsterbarn kunde ha utforskats, hon och Thorne kunde ha blivit gravida igen och så visade det sig att det var någonting fel på barnet och de måste fatta ett stort beslut, vad som helst utom detta.

En idé:
    Kan inte Schae Harrison återvända som sin syster?
    Minns att Darla var fosterbarn, så vad säger att det inte finns syskon där ute...
Svar på tråden Glamour!