• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • blipblop

Det här med Taylor och prins Omar, har de kopplat ihop det med den där andra serien hon var med i för länge sedan? Det var ju något med ett harem eller något?

• Thalis
    blipblop skrev 2008-05-09 11:46:17 följande:
    Det här med Taylor och prins Omar, har de kopplat ihop det med den där andra serien hon var med i för länge sedan? Det var ju något med ett harem eller något?
    Hon var en Indisk Prinsessa,serien heter The Maharaja's Daughter.
    Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Thalis
    Thalis skrev 2008-05-09 11:51:43 följande:
    Hon var en Indisk Prinsessa,serien heter The Maharaja's Daughter.
    Det är en film och inte en serie
  • blipblop

Jaha :) ja det var ju länge sedan den gick. Ingen koppling alltså?

• Thalis

1994

blipblop skrev 2008-05-09 12:00:36 följande:
    Jaha :) ja det var ju länge sedan den gick. Ingen koppling alltså?
    Nä,ingen koppling alls.Men det var lustigt att båda varit med i B&B och i denna film.
  • Bebben

De avsnitt man sett på sista tiden där Sally Spectra syns är ju bara inklipp från gamla episoder. Undrar hur de löser den grejen med att hon är borta? De kan ju inte hålla på att klippa in henne här och där i framtiden?

Nån som vet vad han heter som spelade Thorne som var med från början när även Caroline var med? Jag gillade den Thorne skarpt.

Nu känner jag mest att det är en massa avkommor till höger och vänster och hänger inte riktigt med. Tittar inte så ofta heller så jag har missat en hel del..

• Mc66
    Bebben skrev 2008-05-09 14:08:16 följande:
    De avsnitt man sett på sista tiden där Sally Spectra syns är ju bara inklipp från gamla episoder. Undrar hur de löser den grejen med att hon är borta? De kan ju inte hålla på att klippa in henne här och där i framtiden?Nån som vet vad han heter som spelade Thorne som var med från början när även Caroline var med? Jag gillade den Thorne skarpt.Nu känner jag mest att det är en massa avkommor till höger och vänster och hänger inte riktigt med. Tittar inte så ofta heller så jag har missat en hel del..

Thorne har tidigare spelats av Clayton Norcross (1987 - 1989) och Jeff Trachta (1989 - 1996)

Och nu Winsor Harmon

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Destiny

Har en liten fråga: hur många gånger har broke egentligen varit gift... Å med vilka? e de bara dom i forrester-familjen? E de inte dags att dom tar in en hel bunt nya skådisar som inte är släkt med dom nuvarande på nåt vis... Tänk om det skulle va så här i verkligheten.... ha ha ha...

• Lyckosam

Oj Oj..här håller ni igång..Har läst massa..Spännande med hemsidan,den måste jag absolut utforska ngn dag

Jaa,Darla hade kunnat komma som ngn syster..Precis som hon som spelade Caroline gjorde..Det var spännande det.

Stolt Mamma till Melvin 040924, Patricia 060203, Alexandra 070808
  • Lyckosam

Förresten..Ja,jag minns juh nu att jag läste att Sally dog på riktigt..Ledsamt! Verkligen..

Svar på tråden Glamour!