• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Ninizen
    Beatrize74 skrev 2008-07-02 23:51:15 följande:
    Morgondimmans vita var faktiskt riktigt fin den med...*retas med Ninizen*Jag tror att du kanske saknar nu version av Shockwave, för det var den som drog igång när jag startade programmet och det brukar man behöva uppdatera i parti och minut
    Din busa där

Videli: Säg att jag hade lite rätt annars faller hela min teori att jag är rätt bra på att leka kommissarie
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Bea: Vad tycker du om Himmelsvitt, finns i kartan "vita färger"  Går åt grått, eller ja, det står blått men ser ut som grått. Kan det vara ngt för vuxensovrum. Vill kunna blanda in beiga färger i kuddar och dylikt utan att det bryter för mkt.

• swemaria66
    Videli skrev 2008-07-02 23:52:45 följande:
    Hihihihi du knäckte den
    Skrattande
    Ninizen skrev 2008-07-02 23:53:24 följande:
    Välkommen in till nattsuddarna!
    Tack!! Coolbesökte er för ett par veckor sedan men jag tittar till er varje dag här på trådenCool. Hemma är det maken som målar...han är inne på att måla allt i vitt, har fått stoppa honom på några av hans förslag, kul att han är intresserad iafSkrattande
    Mina små underbara barn
  • Videli
    Ninizen skrev 2008-07-02 23:55:06 följande:
    Din busa där Videli: Säg att jag hade lite rätt annars faller hela min teori att jag är rätt bra på att leka kommissarie
    Du är nästa kommisserie Mores

Usch näää bli inte polis, det är bara ett enlända att vara det...
  • Beatrize74

Nu ska jag sudda mig ur bild och gå och knoppa lite....kan behöva min sömn så att jag inte morrar så mycket imorgon.

Jag lämnar er med världen underbaraste pippi

">

Kram Bea

• Ninizen
    swemaria66 skrev 2008-07-02 23:59:27 följande:
    Tack!! besökte er för ett par veckor sedan men jag tittar till er varje dag här på tråden. Hemma är det maken som målar...han är inne på att måla allt i vitt, har fått stoppa honom på några av hans förslag, kul att han är intresserad iaf
    Målar han och du slipper? Vilken man! - skicka hit honom när han har målat klart hos er. Kan tänka mig vi är några stycken som skulle kunna tänka oss "anlita" honom
  • Ninizen
    Beatrize74 skrev 2008-07-03 00:00:36 följande:
    Nu ska jag sudda mig ur bild och gå och knoppa lite....kan behöva min sömn så att jag inte morrar så mycket imorgon. Jag lämnar er med världen underbaraste

Bea
    Godnatt Bea!

Godnatt Videli!

Godnatt Swemaria!!

GODNATT TRÅDEN!

*adjöken*
  • malins79

God morgon Juliah,

jag behöver dammsuga. Hann inte med övervåningen innan vi åkte till Stockholm förra veckan, så du kan tänka hur den ser er ut.

• Enji

Gomorro

Gäsp, måste ta tag i den sövande nattamningen...bra tips mottages tacksamt!

juliah-> halv fem e ruskigt tidigt!.. halv sex här idag iaf.

malins-> här blir det också städning idag...