-
Tack! Kan inte titta mig mätt!Truffles skrev 2008-06-24 14:11:26 följande:Lite inspiration Misak: broarne.blogspot.com/2007/09/det-bsta-rummet-...whiteseason.blogspot.com/2008/06/stjrnflocka....husochrum.blogspot.com/2008/04/vrknslor-p-gla...minlillaveranda.blogspot.com/2007/05/min-gaml..._www.slussenrum.com/erbjudanden.htmlwww.lenasingleton.com/Sidor/Hedekas.htmsalneckepark.se/hus_djurgarden.html
-
Videli: Det var jättefint!
MM: Har läst tillbaka lite, kramar om. Vet hur det är att vara orolig o fundersam inför fl. Innan jag fick minstingen (nu snart 4 mån) så hade jag två sena mf på mindre än ett år och när det väl gick vägen så var jag orolig för att barnet skulle bli stort o att det skulle bli akutsnitt som med storebror. Men jag fick faktiskt bm o läkarna till att lyssna. Det kändes riktigt bra efteråt. Så stå på dig. Ring till obstetiska o berätta hur du känner om du nu inte gjort det redan!
Ang ljus så vet jag inte var det finns men Blomsterlandet finns i Ängelholm o då kan du ta en sväng om till Flowers and Pots, Systrarna Olsson, Nytt o Nött samt Änglalund. Jag kan bjuda på en smarrig fika om det skulle smaka! -
Godmorgon!
Sylt: Välkommen hem! Har oxå varit på lollo & bernie land förr ett par år sedan, på teneriffa. Man behöver verkligen semester efter
Jag tycker det låter utmärkt med en träff i oktober på västkusten, varför inte sista helgen? -
Hej!
Gud va jag har gjort bort mig idag... Jag skulle gå o duscha imorse, efter att jag bråkat med grannen som tycker att det e ok att hennes hundar går in på vår parkering o gör sina behov, men inte ok att mina hundar skäller då. Ja ja minst sagt upprörd är jag på väg upp i trappan o kastar en blick ut på framsidan o ser min fd kollegas bil, f-n jag hade glömt att hon skulle komma idag (varför skrev jag inte upp det??) o huset var helt upp o ner. Pinsamt! Ja ja det var bara att snabbt upp o hoppa ur nattsärken o i lite kläder ner o röja snabbt som attan. Fram med ett par kanelbullar o på med kaffet. Puh! Ja ja dagens I-landsproblem!
Ni verkar ha haft kul i Stockholm, är inte alls avundsjukSå fin korg du hittat Himmelbit, jag ser framemot att skåda fler fynd!
MM: Det kommer nog igång igen tror jag!
Kickan 08: Kan man köpa en sån soffa, jag hittade ingen på deras hemsida, trodde inte de hade mer än det som var där. Vill oxå ha en sån.
Numberone: Hoppas allt går bra för er o att ni får komma hem i lugn o ro till helgen. Håller alla tummar o tänker på er dagligen!
-
HA! jag hittade just en sida som jag inte varit inne på med EV möbler. Jag har bara varit inne på .se sidan innan nu hittade jag .nu sidan!
-
Eller ja det var ju inte bra, nu blir ju önskelistan ännu längre!
-
www.elvirasvarld.se eller .nu Superfin är den! Vill ha!
-
Vet någon vad den fina gungsoffan från chic antique kostar?
-
Linaomatilda:
Knackar nyfiket på för att se vad du fyndat! -
MM:
Du ska se att bebisen väntar tills imorgon, vilken underbar födelsedagspresent!