Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

tjenixen skrev 2008-06-24 14:20:07 följande:
    Juleja skrev 2008-06-24 14:05:34 följande:
    Vi har en sån här. Den är stor! Passar oss jättebra, sambons gigantiska tv får plats och jag slipper se alla filmer och skit som göms i lådan och facken!www.ikea.com/se/sv/catalog/products/9008680
    5Vanilj:Det måste vara plast! Jag gillade den! En somrig korg!men var har ni alla andra apparater som t ex dvd, boxer/mottagare, ev förstärkare mm?? Vet du hur många filmer lådan rymmer? Jag är oxå på jakt efter en annan tv-bänk men vi har ca 500 filmer och 4apparater som ska få plats + tv då.
    SKÅP!
  • 13 år emellan
    Lillsyrran skrev 2008-06-24 15:33:47 följande:
    Kolla in det här huset, tjejer!!! Där skulle jag kunna tänka mig att bo!!! Drömma, drömma, drömma!!! www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/167871
    Där vill jag bo! Och dom kan lämna möblerna !
  • 13 år emellan

Inox:

Jo, jag har också fått nån kommentar som var mindre vänlig, om man kan uttrycka sig milt. Jag har inte brytt mig om att ta bort den heller för jag tycker att det bevisar deras okunnighet, eller brist på fantasi, mer än ngt annat.
    Nu finns det fler än jag som ser att det är ett PUCKO , om du fattar vad jag menar...?

MM:

Ja, hemtex-rean är ju igång!

• 13 år emellan

Fotograf Karlander skrev 2008-06-24 19:02:19 följande:

Hade jag haft pengarna så hade jag köpt de...OJ de har jag glömt hahah Minne som en Badboll...
    Badboll ? Min man brukar säga att jag har minne som en guldfisk !
  • 13 år emellan
    tjenixen skrev 2008-06-24 19:24:39 följande:
    Hur billiga? Hittade för 89,95 på City Gross. Fanns med stjärnor, ränder, blommor och en hel massa olika färger.
    Jasså? Det ska jag kolla in, jag handlar ofta på Citygross...
  • 13 år emellan
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-24 19:52:47 följande:
    Just det.. Tips på fint matbord skulle jag vilja ha :)Vi har små barn som gärna hackar sönder bordet så vårt Docksta från IKEA ser helt för taskigt ut..Vad kan man ha istället för vitlackerat?
    Oh, Ilva har ett helt fantastiskt matbord som ser gediget och härligt slitet ut. Det är riktigt grova plank, typ 5 cm tjocka, med alla underbara skavanker kvar...Åh, så svårt att förklara, men det skulle absolut inte göra ngt om barnen förstör det lite mer. En väninna till mig har det hemma, tyvärr får det inte plats hos mig, för det är stort - riktigt stort...
  • 13 år emellan

Vanilj:

Vet inte om du såg min komplimang till dig tidigare, så jag säger det igen:

DU HAR DEN FINASTE TVÄTTBALJAN JAG HAR SETT!!!

• 13 år emellan

Clara:

Vi bor i ett tegelhus från 1945, helt okej, men ibland önskar jag att det vore lite större (ca 100 kvm)

• 13 år emellan
    Tensia skrev 2008-06-24 23:06:53 följande:
    hej jag slänger in en fråga till alla er som älskar vit inredning. Jag ska åka till malmö snart, och skulle villja ha tips på några inredningsbutiker som man måste besöka, om man som jag älskar vitt och lantligt. hoppas ni kan hjälpa mig =)
    Kolla in listan som MAlins tipsar om. Den är verkligen bra!
Svar på tråden Vita tråden del 8