Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-06-16 21:37:16 följande:

Idag har vi beställt prylar från isabella SMith för nästan fem tusen. mimmi, juliah, lasseliten, Lina och jag. Bara frakten gick på ungefär 800 kr.
    Ops! Då väntar vi på lite nya inspirationsbilder då .

Vad skönt att hon mår bra nu!

Nej, nu är det dags att lägga upp mina nya "jobbar-brallor"...Go Kväll !
  • 13 år emellan

God morgon allihop!

Helt slut efter en veckas "premiär" på systembolaget! Men det var verkligen roligt!

Idag ska några vä'nner komma hit och sedan åker vi iväg för stt fira ett traditionellt midsommarfirande med folkdansuppvisning och sillunch. Ikväll är vi tillbaka för att grilla i trädgården. Hos oss harr midsommar alltid varit stort.

GLAD MIDSOMMAR!!!

• 13 år emellan

God morgon tjejer!

Vad härligt med midsommar va! Vi var ju hemma (förutom en kortare utflykt till majstångsdans och folkdanslag) och var lagom många gäster så alla regnskurar kändes som att de hörde till.
    Hur har ni haft det?

• 13 år emellan

Grattis Numberone till en liten Ellen!!

Välkomna österlentösen och clara!

• 13 år emellan

Kajsa 77 skrev 2008-06-23 17:54:31 följande:

Några glimtar från mitt arbetsrum. Nyinöpt Hemens dagbädd. En riktig myshörna blev det!Mitt piano, där jag spenderar en del tid på dagarna.En av mina högar med tyger. Här är den rosa/röda högen.
    Åh, jag önskar att vi hade haft plats för ett piano...
    Så fint arbetsrum du har Kajsa, man blir avis...

Trött efter en kursdag...nu har jag lärt mig hur man nekar berusade att köpa, vara noggrann med leg-kontrollen och hur man uppträder vid rån...Puh! Alldeles för trött för att läsa tillbaka. Hoppas alla har det bra?
  • 13 år emellan
    malins79 skrev 2008-06-23 19:30:43 följande:
    Så berusade får inte köpa? Men "A-lagare" nekas dom eller får de köpa om de är "nyktra", kanske därför de är där vid öppningstid?
    Det stämmer. Är dom märkbart berusade får dom inte köpa - det ingår i systembolagets policy. Jag antar att det finns ställen där de kanske har en högre toleransnivå än andra, men mitt intryck är faktiskt att de verkar vara duktiga på detta. Och som du säger, de flesta A-lagare köper sin sprit på morgonen...
  • 13 år emellan
    Beatrize74 skrev 2008-06-23 20:21:01 följande:
    Fortfarande värsta dippdeppen här hemma. Det ser FÖRJÄVLIGT UT med alla saker överallt. Idag hade jag dessutom en väninna över med sin dotter, det är ju knappt de kommer fram. Inte roligt, jag som annars är mån om att ha ett vackert, välstädat hem. Bröt ihop sent i eftermiddags...maken kom hem och fick ta över lite och jag bara fick sova en stund. Nu känns det lite bättre, men är fortfarande jobbigt. Det tär på en att gå runt i detta med två små barn i allt kaos som bara ramlar och parera hela tiden. Och så hittar de ju hela tiden saker från skåp som håller på att avvecklas, som fingerfärg, små burkar med marmorkross, pärlor etc. etc. Maken har städat till hälften i hall och vardagsrum (fast då lagt det i tre flyttkartonger och ställt dem utanför barnens rum i lilla hallen istället....så de måste ju ändå rensas och gå igenom på sikt...hade hoppats på att få rent där)Trött, trött, trött är både maken och jag...hur stor lust tror ni jag har att bjuda hem till barnkalas på lördag där barnens kamrater kommer med föräldrar som aldrig varit här förut. Man önskar ju att de fick se hemmet för första gången under mer ordnade förhållanden.
    Hu! Jag tror att jag kommer känna den där frustrationen om ett kort tag...Men du, Juleja kom faktiskt med ett bra förslag! Kanske inte McDonalds men det finns ju massor av andra ställen som ordnar kalas! Utan lång förvarning ...
    KRAM
  • 13 år emellan

LoM:

Just det ja! Vad kul för dig! GRATTIS!!!

Dog tråden nu eller? Ho,ho...

• 13 år emellan

LoM:

Just det ja! Vad kul för dig! GRATTIS!!!

Dog tråden nu eller? Ho,ho...

• 13 år emellan

Oj då...det var inte meningen att klicka 2 ggr...

Svar på tråden Vita tråden del 8