• juliah
    Tjock kulan skrev 2008-06-11 07:43:26 följande:
    Juliah: Vilket vackert kalasord dukat med läckerheter i trädgården.
    Tack snälla!
    malins79 skrev 2008-06-11 07:47:43 följande:
    Juliah, var har du köpt de prickiga flipflopen?
    HM för några år sedan dessvärre.
  • juliah

Godkväll tjejer!

Jag laddar också inför pop rean.
    Idag har jag klickat hem saker från Inreda samt gjort riktiga fynd på loppisl Bilder kommer så småningom.

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-11 23:18:41 följande:
    Hej Julia!Semestern måste gjort dig ordentligt utvilad. Kan inte dra mig till minnes att jag sett dig i tråden så här sent Loppisfynd är alltid kul. Spännande!
    Skrattande Ja det har du rätt i. Det är lika tidiga mornar som vanligt men just nu har jag min bästa vän här och det har blivit sena kvällar.

Ja det blev ett gammal fint lakan, en linneduk, en står plåtburk och en cykelkorg för 80 pix *nöjd*. Korgen ska sprayas och hängas på Noells säng som bok, pyjama och gosedjursförvaring.
  • juliah

Ninizen, nej knappt lönt att sova, minstingen i familjen vaknar ju ändå vid fem Skrattande
    Låter som att kistan blir finfin!

Vanilj, håller med, helst skulle jag vilja sieasta lite på dagen...
    Ja det var rea och så är jag hyfsad på att blinka med ögonen lite ibland hihi!

Nu ska jag iallafall lägga mig och blunda en liten stund, har med mig barnvakt till rean, skönt.

• juliah

Hej hopp!

Hemkommen från POP rean. Fyndade en hel del och nu är det skönt att vara hemma.

Härligt att se dig lillafruluva, förstår att du är trött.

Hann se nya ansikten också, välkomna!

Nu ska här torsdagsstädas, min väninna har åkt hem idag och det känns så sorgligt, vi ses allt för sällan.

• juliah
    Anton2005 skrev 2008-06-12 15:49:56 följande:
    Här är en till som tog en sväng till PoP rean idag. Jag hade velat ha lite mer sommarkläder i smått men det blev allt en hel del handlat iaf. Tycker de har mkt bra basplagg där. Blev en sväng till Zara oxå där de har sååå mkt fina bebiskläder tycker jag.Köpte även en babyfilt från himla och jätte fina trägalgar till barnkläder från åhléns. Kanske hinner uppdatera bloggen med lite bilder senare.
    Jag köpte också galgar idag! Vita of course hihi.

camilla, underbart! Det är ni väl värda!

Mia, men era stackare. Hur mår du? Ska du uppsöka vård nu? Kram till dig!
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-06-12 16:07:52 följande:
    juliah - vi har pratat med vården och jag ska känna efter idag och imorgon hur det går med nacken. Blir det värre eller inte bättre ska jag in till läkare. Vi har iaf anmält att det blev en personskada.
    Å så synd jag tycker om dig. Hoppas allt löser sig til det bästa!
    Det är så otäckt med bilolyckor.

Igår höll jag på att köra på en älg...
  • juliah
    FruPuffen skrev 2008-06-12 17:10:42 följande:
    Nån som vet hur noga det är med fuktspärr på golvet i en tvättstuga?
    Viktigt säger maken!
    Camilla R skrev 2008-06-12 17:12:55 följande:
    En ny hushållsvåg från RICE någon? Fyndpris 48:- inreda.com/
    Har redan beställt! Så fin!
  • juliah

Men Bea så...jag får nästan lite ont i magen av bilderna då jag försöker ignorera vårt byggstök. MEN, ni är ju på så god väg (till skillnad mot oss). Ska bli fantastiskt spännande att se det färdiga resultatet.

Svar på tråden Vita tråden del 8