• juliah

Vita tråden del 8

Sylt skrev 2008-06-13 21:29:16 följande:
    tjenatjena!Läser om bra o dåliga förlossningar. Själv hoppar jag gärna över själva förlossningen o får bebben på bröstet direkt Sen har min kropp varit sliten ett tag efter också, inget man direkt förväntade sig första gången. Tror att Tjock kulan o jag fött på samma förlossningsavd? Jag var/är supernöjd, trots att vi får köra lite för att komma dit *peppar MM*MiahM --> Viktigt att kolla upp nacken, lycka till!Vår lilla Ville har öroninflammation, stackarn. Har haft hög feber hela veckan. Första gången ngn av mina barn fått penicillin. Är det bara jag som är totalt ointresserad av fotbollen? *hukar för ev. ägg*
    Hej sylt!

Jag är så totalt ointresserad, här är det ngn kampsort på tv.n, som om det vore roligare...

Usch stackars liten, hoppas han blir bra snbbt!
  • juliah
    Camilla R skrev 2008-06-13 21:38:58 följande:
    Jag får skicka länken till min jobbadress, där jag kanske kan smussla undan lite tid till viktiga saker
    Ja, vi hade tänkt göra en beställning på söndag *stressar på*
  • juliah
    Sylt skrev 2008-06-13 21:39:50 följande:
    Hälsade Ville o han snarkade ett tack tillbaka *väluppfostad* Med fotbollen o andra liknade "evenemang" kan jag gilla känslan o glädjen. Sen spelar det mig ingen roll om det är fotboll, hockey el melodifestival Men jag skulle ALDRIG kolla på sport själv.Julle --> Jag har ÄNTLIGEN hittat dina Ica-skålar!!!! De var t om på rea!! 20 pix/st! Jag tog tre.... en en matchande kanna i ljuusblått. Nu saknas bara en Dualit elvisp så kan jag leka Leila på riktigt!*önskar mig i födelsepresent*
    Nähe...roffade du åt dig hela tre st. Jag vill också ha. Det är min favvoskål!
  • juliah
    Sylt skrev 2008-06-13 21:44:55 följande:
    juliah --> Det fanns mååånga, jag kan dit o roffa fler...
    Kommer du till träffen?
    malins79 skrev 2008-06-13 21:42:15 följande:
    Hur mycket är frakten på? Hur mycket står euro i?
    Ska undersöka.
  • juliah
    malins79 skrev 2008-06-13 21:57:36 följande:
    Jag kollade forex.se100sek är 10.46 euro däremot är 1 euro =9.56sek
    Du ser, jag blandade givetvis till siffrona. Min hjärna la av för många timmar sedan (vaken sedan 4.25)
Svar på tråden Vita tråden del 8