Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-06-14 15:13:37 följande:
    Anton,ja, vita ben tycker jag.
    Bra för jag har just skickat ut både sambon o fotöljerna o sa att vi kör på vita ben. Skönt att inte sambon bestämmer inredningen här hemma för han tyckte svara ben he he
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-14 15:31:57 följande:
    ååå nu måste jag verkligen sticka till ica och köpa jordgubbar, choklad...VARNING för nya numret drömhem och trädgård... jag är helt paff
    Åh min prenumeration har precis gått ut på tidningen så jag har inte fått den. Finns den i butik nu alltså?
  • Anton2005

Juliah-Jaha då behöver jag inte vara ledsen att prenumerationen gått ut

Nu ska jag åka och köpa fotbollskäk. Gillar inte att titta på fotboll annars men när sverige spelar är det kul. Anton har beställt korv och pommes dagen till ära sen kommer han sitta framför tv:n och ropa. Vi hejar på dem gula!

• Anton2005
    kornelia skrev 2008-06-14 16:17:49 följande:
    Hej alla vitälskande tjejer!Jag har följt denna tråd länge nu men inte skrivit något inlägg förrns nu idag då...Jag har varit tämligen inredningsintresserad hela mitt liv men nu på sneare år har intresset inensifierats massor, i synnerhet sen det vita modet & alla härliga blandingar av gammalt o nytt hamant i ropet...Vi flytatde in i detta hus som vi bor i nu den 3 mars 2008. Målade rummen vita o vissa beiga. Så långt var allt okej... Sen började själva inredandet. Har gått på auktioner, kikat på internet, besökt alla möjliga inredningsboutier man tänkas kan (med lantlig o vitt tema) MEN jag FÅR INTE TILL DET!Tycker inget av det jag gör blir bra. Funderar mkt på om det är för att jag har så bråttom att köpa detaljer o göra små stilleben överallt vilka inte "gör sig" i en icke färdgi möblerad omgivning...Vet INTE HUR MÅNGA gånger jag köpt kuddar till sängen i sovrummet, lämnat tillbaka o börjar om från början. Det är bara ett av tusen exempel.Nu håller jag på o funderar på vad jag ska ha över min svart/bruna skinnsoffa i "stel" stil från ikea. Är inne på en längre vit hylla o tavlor ovanpå samt någon hjärtan på tråd etc men näe, jag kommer inte fram till någon lösning.MIN FRÅGA ÄR, ni andra som har så fint. Brottas ni aldrig med sånthär eller hur sjutton gör ni?jag känner att jag skulle bhöva tillgång till såå mkt grejer för o kunna testa men man har ju en begränsad budget osv.GE mej råd!
    Vi har bott i vårat hus precis ett år nu och jag har fortfarande delar som är helt omöblerade och att få upp saker på väggarna tar jätte lång tid. Vi har inte ens tapetserat för vi kände att vi måste bo in oss först. Oftast vill jag ha allt på en och samma gång men nu känns det skönt att vi bott ett tag för jag har hunnit ändra mig flera gånger om med hur jag vill ha det.
    Jag får mycket inspiration från alla fina bloggar! Härmas när jag hittar nå´t jag gillar och som passar in hos oss :)
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-14 21:55:52 följande:
    Har en fråga, är det någon som har koll på vart möblerna från Vita Rummet kommer ifrån...?
    Är det vita rummet i Karlskoga du menar? Jag tror att de flesta möbler är från Elviras och bruka. Det var iaf vad de svarde när jag frågade för ett tag sen. Finns en jätte bra butik i Degerfors oxå. Är du ute efter nå´t speciellt?

God morgon föresten!
  • Anton2005
    Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:38:18 följande:
    Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
    Åhhh sötsien. Allt bebisprat och så söta bilder gör att jag längtar massor tills våran lilla kommer.
    Vet inte om jag inbillar mig för att det är en del pratar om värkar och förlossningar men i natt har jag haft så ont att jag höll på att bli galen, inte mycket sömn inte. Men sen på dagen har jag inte känt något förutom att jag är sååå trött
  • Anton2005

God morgon!

Här är det omöjligt att sova, har fått sån värk i ryggen. Hoppas verkligen att det är lillen som vill kommalite tidigare. Men är det som när jag fick Anton så stannar han nog där inne ett bra tag till.

Den här veckan gör jag iaf min sista vecka på jobbet innan jag går hem och njuter av mammaledigheten. Jag har bakat två blueberry cheesecakes som jag ska ta med mig och bjuda på .

• Anton2005

malins- Vad skönt att kunna vara hemma lite längre och söka jobb i lugn och ro. Jag har ett eget syrum som jag håller på att inreda så jag har symaskinen framme.

Kajsa- Vilken söt vaxduk, blev ju jätte bra i byrån. Jag är oxå supernöjd med Nikon D40, har lånat den från jobbet flera ggr och tänker beställa en under veckan.

mimmi o jezzika- Det är så snyggt med höga golvsocklar. Supersnyggt sovrum mimmi!

Bea-Mysigt rummet såg ut. Håller med dig när det gäller tapeter, kan bli svårt att inreda när man måste välja inredning efter tapeterna hela tiden

Svar på tråden Vita tråden del 8