Vita tråden del 8
Sambon ska just sätta igång och lacka fotöljerna...ska benen oxå målas vita el vad tycker ni?
Sambon ska just sätta igång och lacka fotöljerna...ska benen oxå målas vita el vad tycker ni?
Knepigt ser ut som jag inte är online fast jag är det. Hade inte sylt så en dag oxå?
Juliah-Jaha då behöver jag inte vara ledsen att prenumerationen gått ut
Nu ska jag åka och köpa fotbollskäk. Gillar inte att titta på fotboll annars men när sverige spelar är det kul. Anton har beställt korv och pommes dagen till ära sen kommer han sitta framför tv:n och ropa. Vi hejar på dem gula!
God morgon!
Här är det omöjligt att sova, har fått sån värk i ryggen. Hoppas verkligen att det är lillen som vill kommalite tidigare. Men är det som när jag fick Anton så stannar han nog där inne ett bra tag till.
Den här veckan gör jag iaf min sista vecka på jobbet innan jag går hem och njuter av mammaledigheten. Jag har bakat två blueberry cheesecakes som jag ska ta med mig och bjuda på .
malins- Vad skönt att kunna vara hemma lite längre och söka jobb i lugn och ro. Jag har ett eget syrum som jag håller på att inreda så jag har symaskinen framme.
Kajsa- Vilken söt vaxduk, blev ju jätte bra i byrån. Jag är oxå supernöjd med Nikon D40, har lånat den från jobbet flera ggr och tänker beställa en under veckan.
mimmi o jezzika- Det är så snyggt med höga golvsocklar. Supersnyggt sovrum mimmi!
Bea-Mysigt rummet såg ut. Håller med dig när det gäller tapeter, kan bli svårt att inreda när man måste välja inredning efter tapeterna hela tiden