Vita tråden del 8
Känns nästan lite tabu att stanna hemma med barnen idag. Hursom så är det en krislösning för oss som varar i ett år...men det är roligt att höra om fler som valt att stanna hemma med lite "äldre" barn.
misak, maila www.likasom.com och fråga om de kan ta in en pläd till dig! Det ska jag göra hade jag tänkt.
Lcroft, tack för att du delar med dig. För mig låter det som den ultimata lösningen. Önskar så att min mamma hade den möjligheten, men är henne evigt tacksam att hon under ett års tid gått ner i tjänst en dag i veckan. Under nästa år blir det en dag varannan vecka och det är guld värt det också.
Ida blir nog en fantastisk och trygg liten tjej av att få vara hemma med älskade farmor, det är jag övertygad om!
Vill tacka för alla kommentarer ang. min höst. Era tankar är guld värda! Det som jag känner är rätt i hjärtat vacklar ibland på grund av omgivningen.
Om allt klaffar så ska det bli underbart att få möjligheten att stanna hemma med mina barn ett år till!
Kajsa, supersöt byrå!
Jag är superförvånad över att så många av er är inne på samma spår som jag faktiskt. Och tack igen för peppning och kramar!
Vad är det för konstiga vänner jag har egentligen i det riktiga livet?
Kajsa, den kommer definitivt att pryda sin plats.
Tror att milda menar att den är kass.
Jag tänkte nog vara lite vild och heja på Spanien *hukar mig*
kornelia, jag brukar inreda vårt hem alldeles perfekt pang bom! Nejdå, så är det förstås inte...det tar tid och kostar många gånger pengar.
Det som gör att jag allt som oftast faktiskt blir hyfsat nöjd är att jag vet vad jag vill ha, jag har hittat min egen stil och trivs med den.
Har du bilder att visa? Lite lättare att komma med tips då
kajsa, jag inväntar aldrig några torkningstider.
(Heja spanien, heja spanien *retas*)
kornelia, kika in i min blogg, länk nedan. Där har jag i princip alla bilder på vårt hem!
Å tack kornelia!
Om du kikar in under de olika kategorierna i min blogg finns bilder på tex allrummet som ger en helhetskänsla.
Låt det ta tid. Planera, skriv upp, bläddra i tidningar och kika på bloggar. Det kommer att ge sig...