• Videli

Vita tråden del 8

Hihihi hittade en Alve sekretär idag för 500 kr omålad på Blocket. Kanonser ju, då kan jag ju måla den själv och spakla över alla IKEA hål

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-29 19:11:29 följande:
    Just det! Jag har en Alve antikvit... glömde skriva det.
    Åååå det var ett sånt jag egentligen ville ha, men dom har slutat med det i antikvitt och jag tycker inte den helvita är lika fin. Men nu hittade jag ju ett omålat för fem hundringen, så det blir ju kanon ändå
  • Videli

mimmi,

har du någon bild på ditt Alve skåp, när det är öppet?

• Videli

FruPuffen

Hur gick det med stolarna?
    Om du inte hittar diskstället kan jag köpa det åt dig och skicka det om du vill?

• Videli

mimmi,

Ingen fara, tänkte bara om du hade någon i lådan

FruP,

Jaa det var ett riktigt bra pris, synd att jag inte maliade åt dig när jag såg dom kvällen innan
    Jag har ju som sagt koll på hela Sverige-Blocket *skadad

• Videli

Sitter vid fel dator nu, så jag har inte mina favoriter här
    Men är det någon som har länken till en sida som det skrivits om här i tråden. Där dom säljer utemöbler via nätet?

• Videli

Tack malin,

Vad har ni anra för utemöbler?

usch jag tycker inte jag hittar nått fint. Visst jag gillar dom små cafeboden + stolarna. Men jag är ute efter stoort och lååångt bord... Helst vitt!!!

• Videli
    Smultron och glass skrev 2008-06-29 21:11:54 följande:
    Videli: Jag har faktiskt inte heller hittat något jag riktigt falligt för (jo, jag hittade ett med jättefint förra året, stort bord och matchande stolar - för nära 50 000 kr!). Så nu har vi helt enkelt bestämt oss för att bygga ett bord. Men säg gärna till om du hittar något stort och snyggt.
    Oj, ja herre gud vad det kan kosta... Men här hittade jag faktiskt en sida som hade billiga utemöbler... Inget 100% bord och stolar. Men man kanske får köpa två grupper och sätta ihop istället Fundersam Jag gillar ju Guteform och den fanns med här på den här sidan, till bra pris http://www.sommarshopen.se/default.aspx
  • Videli
    Videli skrev 2008-06-29 22:05:39 följande:
    Det här bordet o stolar fast i vitt, visst var dom lite fina?www.kwa.se/product.asp&module_instan...
    neeeej fick inte med den bilden jag ville ha, men det är den 4:e/sista bilden till höger
Svar på tråden Vita tråden del 8