-
Jaa det har jag svårt att säga men runt 1-1½ L om inte mer ändå...MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:19:08 följande:hur mycket är mycket???
-
MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:28:05 följande:oj.. ja då blir det nog en del... men man kanske hinner resa sig`? ska man palla att svabba också?
Svabba, du ska ju föda barn
Vattnet är klart och fint, så handdukar räcker. Men när du reser dig så brukar det rinna till mer, så du hinner nog inte resa dig.
Hahahaha jag stog faktiskt i kön på Konsum en gång då vattnet gick för tjejen innan mig i kön, och det blev en redig pöl på golvet. Men där fick hon hjälp med svabbandet -
Jaaa den här tråden är helt underbar. Då jag skulle föda som var många här inne som med undevar med mig under öppningstadiet.
Tror tom DLL, satt och klockade mig -
Måste fråga,
Är det någon här inne som har IKEA´S Alve sekretär hemma? -
Jaaa jag är lite sugen på ha den som arbetshörna i vårt bibliotek.tjenixen skrev 2008-06-28 23:52:02 följande:Nä, men har kikat på den flera ggr på IKEA:)
Vårt bibliotek är en genomfartsled in till vardagsrummet, så det skulle vara så bra att kunna stänga in allt skit som samlas på mitt skrivbord.
Synd bara att dom tagit bort den antikvita, nu är den helvit. Men det får väl funka ju det oxå -
Godmorgon,
ÅÅåå vad skönt jag har fått sova till nu
Anton,
Stor kram till dig -
Tjock K,
Fattar inte hur ni orkar gå upp så tidigt på morgonen.
Utan att få hundra slag i huvudet nu. Men är det era barn som vaknar så tidigt? och hur kommer det sig att dom vaknar så tidigt??? -
Hallonblads-te är det, superbra för livmodern efter förlossningen oxå.Anton2005 skrev 2008-06-29 11:07:39 följande:Hur är det med dig, har du provat basilika-te eller vad det var man skulle dricka för att få igång det?
Varmt rekommenderat!!! -
Tjocka K,
Det var inget negativt mot dig, absolut inte! Men alla mina barn har sovit hela nätterna och allt från 11-13 timmar i sträck.
Så jag har alltid kunna styra deras sömn. Tur är väl det, för jag hade inte grejat att gå upp så tidigt varje morgon -
Numberone,
Grattis till lilla Ellen,
Hoppas verkligen ni får komma hem till helgen...