Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

Tjock kulan skrev 2008-05-05 13:01:47 följande:
    Himmelbit: Hade du varit här hade jag gett dig en bamsekram, tack för hjälpen ska gå in o se om jag får rätt på det....
    Så lite så!

Är det någon som vet ngn webbshop där man kan köpa denna "korgen" från IB Laursen? (Jag har hittat bilden på deras hemsida men inte hittat korgen någonstans...)

• Himmelbit
    Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:32:41 följande:
    Är det någon som vet var jag kan hitta en liknande korg?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    Jag vet att vi var i några olika affärer som hade den korgen. Minns tyvärr inte vart... Fundersam Men kolla med Mimmi - hon har stenkoll!

Hej på er förresten!
  • Himmelbit
    Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:57:47 följande:
    Tack!Ja, mimmi brukar ha koll. Vilket superminne hon måste ha.
    Ja, hon har verkligen ett minne som man kan bli otroligt avundssjuk över!! Skriv till henne så kommer du garanterat få både butik och pris
  • Himmelbit
    juliah skrev 2008-05-06 12:00:43 följande:
    Himmelbit, minns du vad butiken heter? Där vi fyndade betongskrin bland annat.
    Forma Rum heter den!
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2008-05-06 19:59:02 följande:
    Åh är så lycklig! Jag vann! vitavillavila.blogspot.com/
    GRATTIS!!
    mimmi006 skrev 2008-05-06 17:12:21 följande:
    Himmelbit- vilken sötnos i presbilden!!
    Tack! När man frågar om man får tutten så sträcker han fram den, med den luriga nöjda minen för att snabbt ta tillbaka den igen..
  • Himmelbit

Jag hade planerat att fota ett vackert vitt Magnolia-träd igår kväll, när jag var ute och promenerade. Tyvärr ligger det lite avsides och nedanför satt "A-laget" så jag vågade inte ens ta fram kameran...

• Himmelbit

Godmorgon!

Här skiner solen också - sååå härligt! Speciellt när man tittar på den inifrån pga att man arbetar.. Men det är ju snart helg!

Har ett nytt inlägg i bloggen - mer om våra äventyr i Skåne!
    njutensmula.blogspot.se

• Himmelbit
    Anton2005 skrev 2008-05-09 09:14:46 följande:
    Åh jag har blivit kär...i en barnvagn.Min sambos bror ska köpa med en bugaboo från USA till oss eftersom de är billigare där. Vi hade bestämt oss för en grå/svart men så hittade jag en specialdesignad som jag tyckte va så snygg. Blir ju tyvärr inte så mkt billigare med skatter o allt om vi tar en sån men nu kan jag inte sluta tänka på denVad tycker ni?www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml...
    Jag har en kompis som beställde sin Bugaboo från Tyskland - är det ännu billigare från USA?
    Peak skrev 2008-05-09 09:17:19 följande:
    hur fick du veta vem det var till slut?
    Vi slog våra kloka huvuden ihop och lekte detektiver . Så med hjälp av loggfiler och proffs inom IT så var det faktiskt ganska enkelt att spåra tillslut.
Svar på tråden Vita tråden del 8