• Videli

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-06-29 22:14:33 följande:
    videli... klassiker som håller!!! www.grythyttan.net/klassikerserien/lite dyrt bara
    JAAA dom är så fina. Men det tycker inte min man. Jag har kompromissat till mig vita utemöbler, så han fick sina trämöbler...

Men på framsidan skulle jag helt klart kunna tänka mig ett sånt litet cafebord med två stolar...
  • Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-29 22:23:28 följande:
    Numberone: Grattis till er lilla tjej! Jag har tänkt på er mycket.Videli: Dessa har vi; ett hopkok av soffa och bord från en serie och stolar från en annan.
    Ååååååå vad fint Ååååå så vill jag oxå ha
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 22:30:10 följande:
    men jönköping tar typ 3 timmar högst att åka till
    jooo men det känns lite väl långt, men visst dom var ju nästa gratis
  • Videli

MM,

Ursöt blev sängen...

Jag måste ha världen underbaraste man. Idag när jag kommer hem från jobbet berättar min man att han beställt/köpt Elviras Värld bordet + 10 stolar till mig
    Jiiippiii, lycka 

• Videli
    tjenixen skrev 2008-06-30 18:27:12 följande:
    wow, pussa extra mycket på honom nu:)
    jaaa han ska få massor...
    malins79 skrev 2008-06-30 18:37:46 följande:
    Videli, du har dresserat honom väl! Vilken lycka!
    Nja det vet jag inte om jag har.
    Men min man har under tiden han pluggat alltid haft dåligt samvete för att det är jag som fått dra in alla pengar.
    Så nu när han fick sin första föräldrapeng så la han allt på mig. Mig och mig, han kommer nog sitta vid bordet han oxå.
    Men ja sa någon gång när jag var som mest less att dra in alla pengar, att den dagen då han skulle börja tjäna pengar då får han betala tillbaka allt i Elviras Värld möbler istället
  • Videli

Heeej Johanna,

Välkommen tillbaka, lät inte jul att lillprinsen fick kolik. Är det bättre nu? Ååå roligt att ni köpt hus, har ni flyttat in? Bilder?

Kram kram

• Videli
    JohannaJ skrev 2008-06-30 19:41:51 följande:
    Nej det var rent ut sagt skitjobbigt. Men nu mår han bra. Men jag är fortfarande lite skakig.Jag har en bild iaf. 150-160 kvm och byggt 1906. Med sjöutsikt. Och trägolv! Och vedspis. Och lantkök! *kär*
    Åååå vad fint, gillar det i sthlm´s området? Förstår att det varit tufft, min ena tvillingkille hade oxå kolik, men trodde att man inte skulle överleva vissa stunder. Kommer ihåg det som om det var igår...
  • Videli
    malins79 skrev 2008-06-30 19:41:39 följande:
    Videli, ska ni ha klädda stolar?
    Nää jag valde träsits, tycker inte dom klädda stolarna var något sköna att sitta på...
  • Videli
    JeaJea skrev 2008-06-30 19:46:37 följande:
    Godkväll i tråden! har hunnit ikapp här igen tack vare träffen.Är lite avis på er, önskar att jag hade kunnat följa med, men det får bli en annan gång.Numberone, Grattis till er flicka och stort lycka till, hoppas ni får komma hem snart. Nu har jag också en negativ typ i min blogg. Fattar inte hur man orkar gå in och kommentera sånt man inte gillar. Egentligen borde jag inte svara heller, är inte uppretad eller så men jag tycker personen är pundig.Titta gärna in och säg vad ni tycker om huset ifråga, det är "det underbara huset" www.kronbladochlantliv.blogspot.com
    Jaaaa det var gudomligt, men vill ni flytta?
Svar på tråden Vita tråden del 8