• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Tjock kulan

Knytis: Du skämtar med mig aprillo, jag hade gått bananas i butiken o skrikit HALLELULJA . Gud vad roligt för dig, grattis.

• knyttis

PD77- Vad roligt med moderskapsförpackningen, den har ju verkligen rykte om sig att vara toppen! Massa nyttigt av bra kvalite. Kommer som LoM också från Finland men jag är bosatt i Sverige skulle mer än gärna få lådan ja med! Fina bilder från ert hem, lät härligt med överraskningsbröllop - så romantiskt!

• PD77
    LinaoMatilda skrev 2008-05-02 21:25:15 följande:
    PD77: Såg ut att vara riktigt fina kläder.
    Ja, riktigt fina. Man tror ju att det ska vara skit, eftersom det är gratis. Men inte, jättefina grejer.

Nä, jag måste kika runt i lite bloggar nu och kolla tråden och kolla vad ni har pysslat med. Har inte varit så mycket på nätet de senaste dagarna.
  • knyttis

Lom- Ja samma underbara som Lasse har!

Tjock kulan - Inget aprillo... men jag seglar på moln! Handlade med sambon till han som designat möblerna, supertrevlig kvinna! EV möbler är så härliga, gedigna otroligt vackra att vila ögonen på. Köpte även deras soffbord Allt levereras 2 veckor efter att vi flyttat in, supersmidigt.

• PD77
    knyttis skrev 2008-05-02 21:27:53 följande:
    PD77- Vad roligt med moderskapsförpackningen, den har ju verkligen rykte om sig att vara toppen! Massa nyttigt av bra kvalite. Kommer som LoM också från Finland men jag är bosatt i Sverige skulle mer än gärna få lådan ja med! Fina bilder från ert hem, lät härligt med överraskningsbröllop - så romantiskt!
    Aha, en till som har bytt land.
    Tack! Kikade in hos dig nu, ser också jättefint ut!
    Och ja, bröllopet var riktigt romantiskt. Litet men väldigt känslomässigt.
  • knyttis
    PD77 skrev 2008-05-02 21:35:43 följande:
    Aha, en till som har bytt land. Tack! Kikade in hos dig nu, ser också jättefint ut! Och ja, bröllopet var riktigt romantiskt. Litet men väldigt känslomässigt.
    Tack söta! Jag kan bara tänka mig hur pirriga ni måste varit innan då ingen visste...
  • Tjock kulan

Knytis. , kommer bli fin fint

LoM: Natti natt

Svar på tråden Vita tråden del 8