• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Vaniljdröm

Ante,

Ring och fråga om inte butiken kan skicka. Små butiker brukar vara hjälpsamma!
    Annars har jag köpt en likadan hos www.landtlif.se men de har inte heller någon webshop. Men de kanske kan hjälpa till ändå?

• numberone

Godmorgon mina sköna!!

Har ni lika underbart väder hos er som vi har här?? Maj verkar ha blivit som juni var förr i världen....

Idag är det stor shopping till lilla bebisen som gäller, ska åka till gekås/ullared och tömma plånboken helt på babygrejer.

• Vaniljdröm

malin och LFLS

Tack för kommentarer i bloggen. Man blir så glad när någon skriver där
    Kuddarna kommer från SIA och var ett riktigt fynd faktiskt. 70 kr/st och då ingick innerkudden.
    De rutiga är från IKEA.

• 13 år emellan

Men, VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT????!!!!!!

Jag har haft mamma på besök i 2 veckor och inte varit inne här ALLS...Har fått gjort massor (inte inredning - snarare utredning=trädgårdsarbete ) så jag har ingen aning om vad som hänt här...Kan ngn SNÄLLA upplysa mig?

• Peak

ja forumet blir nog bra Jag är med och tjuvkikar

Sitter här och funderar på om jag skulle åka till stan och köpa sushi Ganska nyttig väl!? Inte enligt GI kanske?? Men ändå?

• 13 år emellan

Okej, har bläddrat tillbaka lite...hittade en märklig anonym kommentar på mimmis blogg...Eller finns det fler?

Jag har också fått en del märkliga kommentarer, men det var länge sedan nu och rör min familj. Fast den ena var helt anonym och jag har fortfarande ingen aning om vem det är.

Lillafruluva:

Usch, jag ångrar mig varje gång att jag inte har en premuneration på Lantliv när jag läser att ni fått era...

• LinaoMatilda

Hej på er!

Enji: Ja visst är det nyttigt att kunna språk, och kul också

Låter bra att ni fixar på ett slutet forum. Iaf vad gäller träffen så känns det otäckt.

MiaMariah: Kul att se dig igen!

• JagOchHan

fy så hemskt detta med kommentaren till dig mimmi. Förstår alla erans oro över att folk kan läsa och ta reda på era planer och "följa" efter. *hemska tanke*

Från min egosida måste jag få tillägga att jag inte alls ser fram emot att ni skaffar ett slutet forum där man inte längre kan följa er. Som många andra redan sagt så - läser jag varje dag, det första jag gör på morgonen är att logga in på fl och vita tråden. Sen sitter jag och drömmer mig bort, inspireras och njuter. Vill inte att denna "förmånen" ska försvinna.En dag kommer ju vårat vita att börja ta form oxå och då skulle jag helst av allt kunna rådfråga just er om detaljer, hjälp osv.

Svar på tråden Vita tråden del 8