• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Fotograf Karlander
    Tittar in..tänkte visa något sött    Gizmo 8 veckor Gizmo 8 veckor!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Tro på dig Själv-Du är Bra som du är ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fotograf Karlander
    livet från ljusa sidan skrev 2008-05-07 09:58:12 följande:
    Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande: Gud så underbar! Sötnos Välkommen ut på balkongen:www.livetfranljusasidan.blogspot.com
    Ja man smälter
  • Truffles

Lillafru, tack, tyckte jag läste längre bak att det var en kommentar den 30 maj men hittade inget från förra året, sedan den 30 april men hittade inte ens ett inlägg då...

Usch, kan väl inte vara någon vettig människa som uttrycker sig på det där viset! Kramar på dig Mimmi!

• Truffles
    Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande:
    Tittar in..tänkte visa något sött     Gizmo 8 veckor!
    Jättesöt!
  • Vaniljdröm

Luva,

Ja, det låter som en bra indelning. Lättare att hitta vad man söker då.
    Jobba på

• Peak
    lillafruluva skrev 2008-05-07 10:22:54 följande:
    Tycker ni vi ska ha olika trådar för trädgård, träffar och inredning i ett forum??
    förstår du något av detta:

För att göra ett likadant forum behöver man först och främst en server att lägga forumet på, sen behöver man åtminstonde ftp-åtkomst till den servern för att lägga upp forum-filerna.

och länkarna http://lussumo.com/ och http://getvanilla.com/

jag fattar nämligen noll och inget av det
  • Smultron och glass

Lillafruluva: Jag tycker olika trådar. "Huvudtråden" har ju en tendens att flyga iväg, så hinner man inte läsa allt finns ju en risk att man missar saker om träffar exempelvis.

Vi hade släktingar på besök från Finland, så jag fick träffa dem och så blev bjuden på grillmiddag hemma hos min pappa (och sambon körde, så jag fick mig ett glas vin också).

• Fotograf Karlander
    Truffles skrev 2008-05-07 10:24:00 följande:
    Jättesöt!
    *L* Tack
Svar på tråden Vita tråden del 8