• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Videli

Ojjj vad min bild blev konstig, snuddig Fundersam

• Peak
    Videli skrev 2008-06-25 13:34:27 följande:
    Ojjj vad min bild blev konstig, snuddig
    vad fint!!!
  • jen05

MILDA MARÄNGER:kram till dig!! såg du att jag hade gett tips igårkväll om sänghimmel? //Lina

• 13 år emellan

Videli:

Ursnyggt!

Lcroft:

Hon mår snart bättre tack och lov! Kram!

Kajsa:

Underbart !

• 13 år emellan

Clara:

JA, det tror jag funkar ! En vit sängkappa och byta yt några kuddar precis som du säger ...

• Mammatilltretroll

13 år emellan:Tack för att du tog dig tid att titta!
    Tror du att man kan behålla de gråa baskuddarna eller serdet märkligt ut?

Mamma till MEJA född 050314 och JUNI född 061126
  • 13 år emellan
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-25 14:05:18 följande:
    13 år emellan:Tack för att du tog dig tid att titta!Tror du att man kan behålla de gråa baskuddarna eller serdet märkligt ut?
    Ja det tycker jag faktiskt. Det är ju bra att ha några enfärgade kuddar som är i samma tyg, när man har så många. Annars blir det ju lätt rörigt. Sen kan man ju välja mönstrade kuddar (ex blommiga) i samma nyans om man vill ha en lite sobrare avslappnad känsla. Eller ljusa pasteller för en somrigare känsla (så skjuter vi upp tomtarna till jul )
  • MariaV

videli, nu vart jag supersugen på att sätta liggande panel! Och att köpa din lägenhet

• MildaMaränger

JEN05... JA! tack... jag såg.. men jag hade velat ha en enkel utan något på. Tack för tipset iaf.

Videli ! såååååå SNYGGT! nya huset???

• 13 år emellan

Nej, tillbaka ut i det underbara vädret

Svar på tråden Vita tråden del 8