• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Peak

Malins79 - håller tummarna för att intervjun ska gå bra!!

Bea - ja svårt, men håller med de andra, fråga mannen, han vill som du säger säkert nte ha tillbaka dem och då är det ju fritt fram för dig att göra vad du vill!

• Kajsa 77
    LinaoMatilda skrev 2008-06-25 19:55:11 följande:
    Kajsa: Kolla på eniro om det finns någon sverigeväg?
    ja jag har gjort det. Det finns ingen sådan väg, och inget sådant samhälle som heter sverige heller ...
  • Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande:

Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
    Ja, adressen låter onekligen skum. MEN jag tycker ändå att du skall skicka ett vinnarmail och i det fråga vilken adress du skall leverera till. Kanhända är det någon som bara är försiktig med att registrera sin adress... (naivt av mig att tänka så?)
  • Kajsa 77
    FruPuffen skrev 2008-06-25 19:55:51 följande:
    Ja skumt eller så någon som inte vill lämna ut sin adress på nätet helt enkelt? Är dock inte hemma på tradera...
    Tänkte också så, men han måste ju ändå det om jag ska kunna skicka prylarna...
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:55:27 följande:
    Låter ju toppen! Alldeles lagom att jobba deltid! JAg kommer nog aldrig mr att jobba heltid. Kan tänka mig att jobba 75% resten av livet!
    Håller med! Har aldrig mått så bra på jobbet som när jag hade mina lediga måndagar.
  • Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-06-25 19:56:07 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande: Ja, adressen låter onekligen skum. MEN jag tycker ändå att du skall skicka ett vinnarmail och i det fråga vilken adress du skall leverera till. Kanhända är det någon som bara är försiktig med att registrera sin adress... (naivt av mig att tänka så?)
    Jag skickar iväg ett mail, helt vanligt och så lägger jag till:
    "Jag ber dig också att meddela mig din korrekta adress, för jag antar att du inte vill att jag skickar iväg dina saker till sverigevägen i sverige?"
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-25 19:57:44 följande:
    Håller med! Har aldrig mått så bra på jobbet som när jag hade mina lediga måndagar.
    Ja så jobbar jag nu också. Helt perfekt.
  • malins79

FruPuffen, du har ingen bild på ert kökskakel innan målning? Alltid kul att kunna visa maken som inte förstår att man kan måla sånt kakel som vi har.

Svar på tråden Vita tråden del 8