• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 20:03:51 följande:
    Nu när det ändå mest är tjejer här som ska till stockholm på lördag så kan jag ju passa på att fråga:Jag hade ju sagt att jag troligtvis kunde ha bil. Men nu blir jag utan. Var det Fru Puffens bil som var fullsatt? Finns det plats i någon annan bil?
    Ja tyvärr...   Det verkar bli snålt med bilar som det ser ut, vi kommer nog inte med alla. Vet inte hur vi ska lösa det...
  • mimmi006

måste kolla i bloggen!

FruPuffen skrev 2008-06-25 20:09:24 följande:
    Ja tyvärr...   Det verkar bli snålt med bilar som det ser ut, vi kommer nog inte med alla. Vet inte hur vi ska lösa det...
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-25 20:09:10 följande:
    Kajsa- du får gärna åka med mig från rosendahls in till stan! Eller var det nån annan väg du tänkte på? *noll koll* Mejla köparen och fråga, det kanske är så att hon/ han inte kan avslöja sin adress på nätet...
    Nej det var från rosendahl till stan jag tänkte! Jag åker gärna med dig om jag får! Tack!
    Har mailat skummingen.
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-25 20:09:24 följande:
    Jag kan åka buss om det blir trångt. Viktigt att knyttis som är gravid får åka bil iaf.
  • Kajsa 77
    LinaoMatilda skrev 2008-06-25 20:11:28 följande:
    Oj, hihi, tryck på "näytä kaikki 15 kuvaa"
    Oj så fint! Älskade badrummet och köket!
    LinaoMatilda skrev 2008-06-25 20:15:19 följande:
    Jag kan åka buss om det blir trångt. Viktigt att knyttis som är gravid får åka bil iaf.
    Absolut! Jag kan åka buss bara någon tar mig i handen och drar med mig! Annars så ser ni nog inte mig mer! Mitt lokalsinne sträcker sig till att hitta i min egen ficka!
  • Titan

FruPuffen: Har oxå sjöstenskakel som jag vill måla vitt, vilken kulör hade du? för jag tyckte den vita matta färgen du valt är jättefin.

• malins79
    FruPuffen skrev 2008-06-25 20:27:58 följande:
    Ok! Här kommer köket före o efter kakelmålningen!
    Snyggt! Är det ok om jag sparar ner dom bilderna?

Kajsa har ju redan före och efter i sin blogg, så har jag lite att visa maken.

Tog du ner spiskåpan?
Svar på tråden Vita tråden del 8