• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Det ljuva livet
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 22:18:29 följande:
    Sylt - välkommen hem! Absolut, Götet nästa gång! Ja men tröttnar hon på bordet så får du ju ta tillbaka det!
    Sylt skrev 2008-06-25 22:23:13 följande:
    Dll --> Kajsa --> Tack! Jag hänger på t Gbg!
    Kanon! Ska vi börja spika ett datum snart? Jag vill ju också träffa er Nån gång i oktober? *försöker ligga säsongen före* Får jag förresten vara med i träff-bloggen?
  • Videli

Hallå alla, jag är sååå glad just nu

Vi har sålt lägenheten innan visningen och fick mer än vad vi hade hoppats på, Jiiiiha å vad jag är glad

Ville bara dela med mig av min glädje

• Det ljuva livet
    Videli skrev 2008-06-25 22:37:43 följande:
    Hallå alla, jag är sååå glad just nu Vi har sålt lägenheten innan visningen och fick mer än vad vi hade hoppats på, Jiiiiha å vad jag är glad Ville bara dela med mig av min glädje
    Grattis! Klart att ni fick det, den är ju helt underbar er lägenhet.
  • Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-25 22:41:14 följande:
    Grattis! Klart att ni fick det, den är ju helt underbar er lägenhet.
    Tack tack tack, jaaa det är helt galet
    Det ljuva livet skrev 2008-06-25 22:43:26 följande:
    Videli. Vill du fortfarande ha en Howard?  Dessa var inte så galet dyra *tror jag*www.folkhemmet.com/shop.pab|41&id=5935
    Kom inte in på länken, och hittar den inte...
  • mimmi006

Sylt- välkommen hem! Hoppas att ni har haft det bra, jag har saknat din (och/eller V´s) vackra nuna!

Videli- grattis! Hur kom det sig?

• Videli

Syltan,

Tack och VÄLKOMMEN HEM, Saknat dig

mimmi,

Det var ett ungt par som såg lägenheten igår kväll och ville bara ha den, sen hade dom förlorat så mkt budgivningar så dom la ett högt bud över utgångspriset Tack tack

Svar på tråden Vita tråden del 8