• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Sylt

Jul --> Barnen har riktigt små. De går att stapla, är hållbara o finns billigtbilligt på Lagerhaus

Godnatt!

• Videli

mimmi,

Ja det blev bra tillslut, hihih vi som var oroliga att vi inte skulle få den såld nu i sommar
    Hua jag har inte riktigt smällt allt med lägenheten, hade ju ställt in mig på två visningar i helgen, så jag vet inte om lördagen.
    Hur ser schemat ut?

Hua jag har inte riktigt fattat att vi kan slappa nu

Jul,

Tack, jaa Howard är jättefina. men lilla soffbutiken har jättefina med avtagbar klädsel dom har vi tittat på. Sen värstingarna från Englesson oxå, men dom costa costa  

• tjenixen
    Videli skrev 2008-06-25 22:37:43 följande:
    Hallå alla, jag är sååå glad just nu Vi har sålt lägenheten innan visningen och fick mer än vad vi hade hoppats på, Jiiiiha å vad jag är glad Ville bara dela med mig av min glädje
    Men grattis vad kul.
  • Ankmor
    Sylt skrev 2008-06-25 23:16:00 följande:
    Jul --> Barnen har riktigt små. De går att stapla, är hållbara o finns billigtbilligt på Lagerhaus Godnatt!
    Jag borde gå och lägga mig!
    Läste; Barnen är riktigt små. De går att stapla, är hållbara och finns billigt på Lagerhaus.

Tänkte; Kanon! Då kan även jag skaffa fler barn, billigt dessutom!
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Juleja

Haha, stapelbara barn. hehe tänk så smidigt!
    Får kika där efter glas när jag kommer till en större stad snart då!

• jen05

Milda M: syster lycklig har också , dock lite dyrare och bara i blått och rosa tror jag...

• LinaoMatilda

God morgon!

Videli: Grattis!! Va kul! Skönt att kunna flytta så snart.

Sylt: Kul att se dig igen, välkommen hem. Synd att du inte kan komma på träffen. Men vi får ses en annan gång!

• malins79

God morgon!

Idag ska här packas och städas inför den kommande minisemestern till huvudstaden. Jag gillar inte att komma hem och det är stökigt.

Grattis Videli!
    Välkommen hem Sylt
    DLL, vad fint du sytt och målat. VI har ett likandant pelarbord som vi börjat slipa på. Men det ska bli helvitt.

• malins79

Idag ska jag springa in på vår secondhandbutik och kolla de två grå Leksandstolarna finns kvar, då ska jag köpa dem. De kosta bara 180kr för 2st och jag har tänkt på dem i två veckor, så då måste jag bara köpa dem. Jag ska ha dem i vårt arbetsrum om de finns kvar. De stolarna vi har där sjunger på sista versen.

Jag har drömt om att gå på anställningsintervju hela natten.

Svar på tråden Vita tråden del 8