• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Anton2005

Hanna E-Grattis på födelsedagen!!! Jag fyller år på tisdag så jag kan ju fortfarande få bebben i "födelsedagspresent"

Nu har jag köpt fotöljerna. Ska hämta dem i morgon så jag hoppas att han håller vad han lovade, att inte sälja till någon annan. Nu får killarna en varsin i sitt rum *nöjd*

• Anton2005
    MiaMariah skrev 2008-06-26 10:47:51 följande:
    Usch vad ledsen jag blir, kolla första kommentar jag fått idagens inlägg på min blogg..
    Jag är så dålig på att hålla isär bloggarna, vilken är din blogg?
  • MiaMariah

Malins - vad roligt med intervjun, håller tummen!

Videli - stort grattis!

Anton - jag får inte nämna namnet på min blogg härinne..

• Camilla R
    Usch vad ledsen jag blir, kolla första kommentar jag fått idagens inlägg på min blogg..
    Så oerhört tråkig och onödig kommentar, varför gör folk så? Avundsjuka?

Det är många som gillar din blogg, så försök att inte ta åt dig, se de goda och trevliga kommentarerna du får.
  • Camilla R
    Anton2005 skrev 2008-06-26 10:51:11 följande:
    Jag är så dålig på att hålla isär bloggarna, vilken är din blogg?
    Jag inboxade dig!
  • MiaMariah

Camilla - ja, inte vet jag.. Tack!

Anton - vad jag menade var att iom att jag har reklam i min blogg så får jag inte länka  själv till min blogg härinne. däremot får nån annan göra det.

• Vaniljdröm

Mia,

Jag tycker verkligen inte att du ska ta åt dig. Din blogg är underbar.
    Men det klart, efter en titt i vederbörandes blogg skulle jag nästan kunna lämna samma kommentar där
    En riktig skitblogg i mitt tycke även om jag aldrig skulle skriva det......

• Truffles
    Mia, jag tycker att http://hemochlycka.blogspot.com/ är en jättefin blogg med många bra tips och myyyycket vackra bilder.

Följde inläggsskrivaren till dennes blogg och där var det DEFINITIVT INGENTING att se. DET VAR en skitblogg!
Svar på tråden Vita tråden del 8