• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • 13 år emellan

Mia:

Håller med övriga skaran! Vad finns det för intresse i att läsa HANS blogg egentligen? Jag köper hellre en Se&Hör om jag vill läsa skvaller...och tittar på RIKTIGA kändisar

Din blogg är ju SUPER !!!

• malins79
    Anton2005 skrev 2008-06-26 10:50:25 följande:
    Hanna E-Grattis på födelsedagen!!! Jag fyller år på tisdag så jag kan ju fortfarande få bebben i "födelsedagspresent"Nu har jag köpt fotöljerna. Ska hämta dem i morgon så jag hoppas att han håller vad han lovade, att inte sälja till någon annan. Nu får killarna en varsin i sitt rum *nöjd*
    Dom var söta!
  • MiaMariah

vanilj - tack, nej, jag gillade inte heller hans blogg..

truffles - vad gullig du är.. tack!

malins - tack, nej, jag försöker låta bli. skoj med gbgträff, då kommer jag! men jag har ingen aning om när höstlovet är..

• Anton2005

MiaMariah-Sån där skit får man inte ta åt sig av. Du har en jätte fin blogg o massor som läser och gillar den. De som skriver sånt kan inte ha bättre för sig

• Trollens mamma

MiaMariah:Du har en underbar blogg!Tro inget annat,de som skriver så där gör det av ren och skär avundsjuka!

Ja,ni har nog rätt angående mattan.Ska nog skicka tillbaks den.Men nog undrar jag.Fick just mail därifrån.Mellanskillanden för mej att betala(matta o frakt) blir 60 euro.Sen när jag ska skicka tillbaka den,blir c.20 euro.Så 80 euro till att betala för 50 cm längre matta.

• Juleja

MiaM:
    Jag håller med föregående kommentarer. Skit i det där! Om man får kritik som inte är konstruktiv så låt det bara rinna av. För sådan kritik är omöjlig att göra nåt av, så dens er jag som ointressant. Vill man kritisera någon/t så måste man enligt mig göra det konstruktiv för att bli tagen på allvar.
    Det finns folk till allt, det är ju tyvärr så...

Svar på tråden Vita tråden del 8