• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Peak
    Anton2005 skrev 2008-06-27 08:55:29 följande:
    Någon som vet om man kan se brukas parasol på nätet och vad de ligger på i pris?
    vet inte om de finns på nätet, men när jag köpte min torkvinda kostade parasollet lika mycket, det var rätt stort, typ 1200:-
  • MiaMariah

livet från ljusa sidan - tack, vad gullig du är..

• JeaJea

tycker inte du ska ta åt dig alls av det, hans intresse är ju inte inredning utan han roar sig ju med att provocera.

MiaMariah skrev 2008-06-27 11:14:30 följande:
    Tusen tack alla ni som tröstade mig för den där idiotiska kommentaren i min blogg!Vanilj - ajaj, fy vad trist! stackare..MM - be att han målar en gång till med pensel istället.mimma - men fy vad tråkigt! usch.. vet dessvärre inte hur det funkar.Hanna - grattis i efterskott, fint skåp!Ha en härlig resa till Sthlm alla ni som ska ses!
  • Hanna E
    MiaMariah skrev 2008-06-27 11:14:30 följande:
    Tusen tack alla ni som tröstade mig för den där idiotiska kommentaren i min blogg!Vanilj - ajaj, fy vad trist! stackare..MM - be att han målar en gång till med pensel istället.mimma - men fy vad tråkigt! usch.. vet dessvärre inte hur det funkar.Hanna - grattis i efterskott, fint skåp!Ha en härlig resa till Sthlm alla ni som ska ses!
    Tack så mycket!
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • MiaMariah
    JeaJea skrev 2008-06-27 11:38:02 följande:
    tycker inte du ska ta åt dig alls av det, hans intresse är ju inte inredning utan han roar sig ju med att provocera.
    Tack, nej, det är väl det han vill förmodar jag.
    Peak skrev 2008-06-27 11:51:08 följande:
    vad skulle ni kunna ge för två sådana här stolar:hemmahoskristin.blogspot.com (tror de kommer upp överst)OBS! Ingen annons - de är INTE till salu!
    Jättesvårt att säga men de är verkligen fina! Vad har du tänkt dig?
    livet från ljusa sidan skrev 2008-06-27 11:54:38 följande:
    vet ni hur man får en ram runt bilderna man lägger in i bloggen?
    Anpassa - teckensnitt och färger - välj kantfärg
  • Hanna E

I dag på förmiddagen har jag och Tilde piffat gästtoan! Försökte lägga in bilder här, men fl verkar strula... länkar till inlägget i min blogg istället:
    http://hannabengtsson.blogg.se/2008/june/inget-ar-som-vantans-tider.html

Toaletten var redan kaklad ganska nyligen när vi köpte huset.. så svårt, vill ju egentligen göra om alltihopa, inte alls min stil, men det bär emot att riva något som är nytt!

Tilde blir storasyster i Juli -08!
Svar på tråden Vita tråden del 8