• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 16:08:21 följande:
    Vet inte faktiskt! Du måste hålla oss uppdaterade om det fungerar, jag är så feg, vågar inte testa
    Ok nu sitter jag och dricker hallonte. Är helt snurrig och matt, det har blivit jätte varmt här hos oss igen och det känns faktikst inget skönt. Ska läsa tillbax lite senare och se vad Stockholmsgänget har haft för sig och vad de shoppat
  • Hanna E
    Anton2005 skrev 2008-06-29 16:50:53 följande:
    Ok nu sitter jag och dricker hallonte. Är helt snurrig och matt, det har blivit jätte varmt här hos oss igen och det känns faktikst inget skönt. Ska läsa tillbax lite senare och se vad Stockholmsgänget har haft för sig och vad de shoppat
    Ska hålla tummarna för att det fungerar! För min kompis satte det igång på natten när hon druckit sin första kopp!
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-29 16:50:53 följande:
    jag har precis läst att ananas ska vara bra haha
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-29 16:53:55 följande:
    Ska hålla tummarna för att det fungerar! För min kompis satte det igång på natten när hon druckit sin första kopp!
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 16:55:24 följande:
    jag har precis läst att ananas ska vara bra haha
    Ja men då får jag skicka iväg sambon och köpa det oxå ha ha. Gud jag har vekrligen massor här hemma som behöver fixas innan bebisen kommer men samtidigt är jag sååååå trött på den tunga magen så jag vill bara ha ut lillen  NU!
  • nublu

Milda: Du får väl googla på Tine K och se om du hittar någon svensk ÅF. Deras hemsida kanske kan ge besked?

Kajsa: Jag känner mig som värsta ledbrutna kärringen idag!

Funderar på att dra in till Tranås i morgon och köpa in-lines till sexåringen så att han kan åka sig trött om dagarna.

• Hanna E
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 17:05:29 följande:
    Hmmm... Hallonbladste.. finns det på Maxi tro?
    jag har bara hittat i hälsokosten! Var köpte du ditt Anton?
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
Svar på tråden Vita tråden del 8