• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Smultron och glass

Hejsan!

Kajsa 77 skrev 2008-06-29 10:46:19 följande:

Sammanfattningsvis kan jag säga, allt utifrån min egen åsikt, att det var ett härligt gäng med glada goa tjejer som jag gärna vill träffa igen!
    Jag kan bara hålla med! Jag hade jättekul, och idag är plånboken väldigt mycket lättare (men fylld av kvitton) .-D
  • 13 år emellan

Tjock kulan skrev 2008-06-29 11:58:47 följande:

13 år. Tack för tipset, men jag hade hoppats kunna hitta något som har med hästar eller bilderböcker att göra eftersom han gillar det, bilen som ni köpt till Björn är ju bara såå snygg.
    Men då ska du ju köpa en GUNGHÄST!!!
  • Beatrize74

Jag har ju pratat om en byrå som jag målat och målat på....nåååå....eftersom jag inte får länka till min blogg så får väl bloggen komma till er då.

Före och efter bilder...hoppas ni kan se vilket som är vilket!
  • Kajsa 77

Fru Puffen - Nej men vad tråkigt att barnen är magsjuka! Och ni som är hemifrån och allt! Skulle ni åka hem idag? Hur går det i så fall? Du sa att den ene killen varit dålig på natten till lördag, var han dålig även när du var med oss igår då? Hoppas du klarar dig och att det är en lugn variant!
    Ja det var strongt gjort av dig att köra med bilen fullpackad av glada shoppare! Vi skrattade gott i bilen framför när du körde mot rödljus efter rödljs, allt för att hänga på! Juliah sa att det går nog inte ens att skaka av sig dig!

Lina - När går ditt flyg hem? Får du med dig allt? Tar du tallrikshyllan som handbagage på flyget?

• Kajsa 77
    Smultron och glass skrev 2008-06-29 12:31:41 följande:
    Hejsan!Kajsa 77 skrev 2008-06-29 10:46:19 följande: Jag kan bara hålla med! Jag hade jättekul, och idag är plånboken väldigt mycket lättare (men fylld av kvitton) .-D
    Ja det var verkligen kul!
  • Beatrize74

13 år emellan...du har verkligen en gripande blogg.

Svar på tråden Vita tråden del 8