• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • mammaninna
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:39:44 följande:
    Jag, och de flesta andra här, har blogspot. Tycker det fungerar bra. Gå in på någons blogg och klicka uppe i högra hörnet på "skapa egen blogg" (eller vad det nu står...)Jo, jag hade bara 10kg övervikt på bagaget
    jag gjorde så, men jag skapade ett konto med en blogadress och sen skulle jag välja adress igen å då kunde jag inte ha den som jag hade valt å så testade jag mig fram å så blev det klart men jag vill inte ha adressen. går det att ändra?
  • LinaoMatilda
    mammaninna skrev 2008-06-29 15:45:57 följande:
    jag gjorde så, men jag skapade ett konto med en blogadress och sen skulle jag välja adress igen å då kunde jag inte ha den som jag hade valt å så testade jag mig fram å så blev det klart men jag vill inte ha adressen. går det att ändra?
    du får ta bort bloggen helt och börja om.
  • mammaninna
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:53:42 följande:
    du får ta bort bloggen helt och börja om.
    vet du hur man får bort den?
  • Hanna E
    Anton2005 skrev 2008-06-29 15:08:56 följande:
    Nu har jag köpt hallonte, både svart och grönt. Någon som vet om det har någon betydelse om jag tar det gröna el svarta?Bea-Snygg byrå
    Vet inte faktiskt! Du måste hålla oss uppdaterade om det fungerar, jag är så feg, vågar inte testaRäcka ut tungan
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • Hanna E

Bea; jag förstår din frustration! Just nu så finns det mycket lite jag kan fixa utan min sambos hjälp; samtidigt som jag vill ha allt "färdigt" tills dess att bebisen kommer..

Stressar upp mig, men försöker tänka att jag ska gilla läget och ta det lugnt. Kan undra varför man blir såhär egentligen! Har en teori om att det är för att jag försöker behålla kontrollen över det som går, den stundande förlossningen är ju helt okontrollerbar! Jag som gillar att planera, och bestämma i förväg, får nästan ångest när jag tänker på att jag inte kan styra över situationen just nu...

• Hanna E
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:39:44 följande:
    Jo, jag hade bara 10kg övervikt på bagaget
    Skrattande
    Så ska det vara när man varit på Vitahem-shopping!
  • mimmi006

Lina- resan hem gick bra... tur att jag hade trevligt sällskap av Sandra, annars hade jag nog somnat.

Elin- Det var jättekul att ses! Jag är också lite tung i huvudet idag, försöker klura ut om det är vinet igår... kan vara! Julia och jag busade till det och satt uppe till halv två.

• nublu

Jag är helt ledbruten efter gårdagen. Det känns som om ryggen gått av. Men kul hade vi! Fast jag måste erkänna att jag känner mig lite lättbakis jag också trots att jag inte drack någon sprit alls igår. Måste vara åldern.

Lina: Bara 10 kg övervikt? Vilket misslyckande!

Svar på tråden Vita tråden del 8