Linköping, någon?
Jag bor också i Linköping... har bott här länge, men känner inte en kotte här... hänger gärna på.
Jag bor också i Linköping... har bott här länge, men känner inte en kotte här... hänger gärna på.
ojoj, et låter ju hur kul som helst... men oj, blir det nära inpå... får se om jag hinner med det.
Oh, vad synd att jag inte kunde komma in till stan igår.. dottern hade så kul ute i sandlådan så jag kunde inte förmå mig att stoppa henne i vagnen och dra ner på stan å fika.
Kanske nästa gång?
Vad är trädgårdsföreningen?
Humm, är rätt ny i Linköping, så lite svårt att se framför mig vad det kan ligga. Men kanske jag har gått där någon gång. Är det innan kyrkogården?
Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:
-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
-Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
-Snobben79
-Ionea (ska på efterkontroll kl 14.00 men kan innan och efter)
-dinana (kan vilken dag som helst)
Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:
-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
-Snobben79
-Ionea
-dinana (kan vilken dag som helst)
Trist att det skall vara sådant skitväder nästa vecka, 10 grader och regn...
...själv har man varken ammat eller haft en vanlig förlossning (blev akut kejsarsnitt).
nu skiner solen här... 17 grader visar min termometer.. blir kanske en varm dag i dag också =D Vart ligger Claras? Känner inte till några caféer i stan (är ju rätt ny här jag med då jag bor i skägget, varför åka ner när man har allt här ute liksom *hihi*). Skulle dock vara kul att åka ner och träffa lite folk (jag är ju en liten ensamvarg här uppe.