• dinana

Linköping, någon?

Fika på måndag 19/5 på Claras vid dåligt väder o trädgårdsföreningen vid bra väder, kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    glitterkorn
    dinana

• dinana

har zappat mellan hockeyn på sexan och talang på fyran. tränade även 30 minuter på crosstrainern, men de 250 kcal man tjänade in på det försvann nog med chipspåsen jag åt upp efter =P

• dinana

Jag måste nog tyvärr säga att jag inte kan komma. Dottern är med pappa idag och jag skall träffa en kompis på stan, så är osäker på om jag hinner med träffen idag. Men skall ni ses vid fontänen vid 14:30 eller vid caféet? Här skiner solen nu, men det ser ut å bli rätt så molnigt om man kollar bortåt.

Får se om jag kommer. Väldigt osäkert just nu.

Fika på måndag 19/5 på Claras vid dåligt väder o trädgårdsföreningen vid bra väder, kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    glitterkorn
    Lillisen

• dinana

Hej hopp, nu är jag hemma igen. Var nere vid halv tre men såg inte några vid Claras då så jag gick därifrån. Blev det något fika för er andra?

• dinana

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-21 09:44:36 följande:

Min sambo har fått ett nytt jobb, han ska börja på tekniska verken som it tekniker, vi är såå glada för han kommer att tjäna ca 5.000 mer i månaden än vad han gör nu
    Grattis, min smabo har också sökt till IT-tekniker på Tekniska verken, men de har inte ens hört av sig ännu. SÅ fly förbannad när de säger att de skall höra av sig men aldrig gör det. Har gått typ tre veckor nu, och de lovad att höra av dig inom två. Längtade så efter att min sambo skulle få jobbet för det skulle vara så skönt om han hade jobb här i stan istället för att tvingas pendla 12 mil om dagen (två timmar går ju åt till att åka till och från jobbet).

Men hoppas de ringer snart och talar om att han fått jobbet.
  • dinana

Hej tjejer! Hade ni kul på fikat igår? Jag har haft så fullt upp de senaste dagarna här hemma att jag inte hunnit med att göra något vettigt. Borde börja söka jobb, men vet inte vad jag skall börja riktigt. Såg att Lidl sökte butikspersonal, men det ligger ju så lååångt borta. Men som sagt så kan man ju alltid söka. Får ta å knåpa ihop ett litet personligt brev och skicka in till dem.

• dinana

Fika i trädgårdsföreningen vid bra väder o Claras vid dåligt väder, torsdagen den 29/5 kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    Missnööjd
    glitterkorn
    Dinana

• dinana

Dlömde verkligen bort tiden helt idag. Jag tänkte igår kväll att jag inte fick missa träffen idag. Men så höll jag på och gotta mig solen, när sambon undrade om vi inte kunde sätta upp poolen.. ja, och sen vart jag i en annan tidsperiod. Glömde helt bort träffen på stan. SOrry!! Nästa gång lovar jag att följa med....

• dinana

Någon som skall ut i kväll? Tänkte gå ut på en pub-runda ikväll. Dricker dock inte så mycket, tycker inte det är så roligt att dricka. Vad skall ni andra hitta på för något? Härligt väder idag, på tol nästan för varmt, men man skall ju inte klaga nu när sommaren äntligen är här.

/D

• dinana

är väl alltid trevligt med kursiv text =P

Svar på tråden Linköping, någon?