• dinana

Linköping, någon?

Hej tjejer, sitter här å försöker få tiden att går. Är på BIM-3 idag och jag har plågat igenom en vecka nu. Vi busade till den första juni, och jag vet inte men kanske kanske är jag gravid igen. Vore så jättekul, men jag kan nog aldrig känna mig helt säker förräns jag varit på VUL då jag har haft missfall tidigare, men det blir ett senare problem. BIM på onsdag...

• dinana
    Cia80 skrev 2008-06-08 12:44:26 följande:
    dinana,Håller tummarna för att du är gravid.
    Vad snällt... =) Kanske får lite tur nu. Vore kul med en liten till nu när tjejen börjar bli "stor". Sen hur vi ska få plats, det får bli ett senare problem. *haha*
  • dinana

Som tur är tar ju ett spädbarn någon plats direkt. När Molly var nyfödd så sov hon i barnvagnen de första veckorna. Gick alldeles utmärkt, dessutom så var det smidigt att få henne att somna om i den då man bara behövde guppa lite på den så sov hon som en liten stock. Dock så har jag bestämt att vi skall göra om datorrummet till det sovrum det faktiskt är (men sambon har väldigt svårt för den förändring då han tycker att datorerna borde ha ett eget rum och inte dottern; "hon kan ju sova i vardagsrummet")

• dinana
    Elphaba skrev 2008-06-08 12:52:13 följande:
    dinana: Håller tummarna (du räknar kallt med det, redan en räkare i pressen ser jag, hihi) Har du känningar?
    Haha, jag det är ju roligast så. Tycker det är kul att läsa lite om vad som händer. Men jaja... de går ju att ta bort sen om mensen skulle dyka upp.

Jag har haft massa symptom, men sen tidigare vet jag ju att manaldrig kan lite på det. För i så fall skulle jag väl vara gravid varje månad. Några symptom som jag har haft är:

- Huvudvärk (detta har jag inte haft på flera månader)
    - Ilningar i tjejmagen
    - Bubblande mage
    - Kissenödig hämt
    - Hungrig (men vet inte vad jag skall äta, inget sug på något)
    - Lös i magen (kan bero på laktosen)

..osv
  • dinana

Idag blåser här något förskräckligt. Vi hade planerat in att åka iväg och bada idag, men som det ser ut nu så är det lite tveksamt. Molnigt här, men solen tittar genom emellanåt, så förhoppningsvis så blåser molnen bort så att vi kan få en sista solig dag. Kommande dagar utlovar ju kyla, blåst och regn (inget som finns med på min topplista direkt).

Ingen mens här inte, men lite brunt kladd i trosskyddet. Vet dock inte vad det innebär. Inget jag såg innan sexet igår dock, så sambon satte nog fart på något då.

• dinana

Mensen kom tack å lov idag, så nu kan vi ha sex med gott samvete =P Inte för att det är så kul när man har mens (förutom för killen då som tycker det är en bra anledning till att köra i de andra hålen *suck*)

• dinana
    glitterkorn skrev 2008-06-10 14:52:09 följande:
    Kanske missuppfatta men trode du ville vara gravid ?cia. när ska du i väg på tillväxt ul ?
    Ja, en del av mig vill det, men det kändes lite för tidigt när jag tänkte efter, vi planerar ju en sommarbebis, så det kändes lite för tidigt med en februaribebis då. Vi la som tur inte ner så mycket energi på bebisverkstaden och det var väl tur det.

Nu kan jag söka jobb med gott samvete =)
  • dinana

Jag är bortrest denna veckan så jag kan tyvärr inte hänga på på något fika. Hoppas dock att jag får lite pengar snart så jag kan betala lite räkningar.

• dinana

Tänkte bara berätta lite, är på semester nu, och fick ju mensen i tisdags. Men har mått illa hela veckan, så jag misstänker nog att jag är gravid i alla fall. Skall nog ta och testa mig när jag kommer hem i nästa vecka. Fick ju neg på de senaste testen, men skam den som ger sig =)

• dinana
    Cia80 skrev 2008-06-15 11:56:29 följande:
    Lycka till!
    Tack, det skall bli roligt att komma hem, får se om vi åker hem imorgon så kan jag testa mig på tisdag.
Svar på tråden Linköping, någon?