• dinana

Linköping, någon?

Kan väl inte vara så långt å gå till trädgårdsföreningen från Nordea, eller? Vi får väl helt enkelt bestämma på plats. ♥

• dinana

Ja, det är ju sant, inte så kul om det blåser.. har inte varit ute ännu, så jag vet faktiskt inte. Skall väcka lilltjejen och laga lite mat nu.. .men vi ses vid Nordea då!

• dinana

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 2006. Bor i Skäggetorp

• dinana

La till mig då jag tydligen inte vart med på listan =( Hoppas att jag inte försvann bland människorna helt.

• dinana

Här har jag precis mmottagit en crosstrainer som jag köpt begagnad. SKall bli kul att börja träna lite igen. Kan behövas på min tjockiskropp. Lillan skall snart gå å sova, har fått gröt och snart blir det nattvälling.

• dinana

Vi får väl sätta namnlappar på varandra, så ser vi vem som är vem? *haha*

• dinana

Förstår inte varför ni klagar på vädret igår. Jag tyckte det var alldeles perfekt väder igår, inte för varmt och inte för kallt. Alldeles lagom. Jag gick ju till och från stan och njöt i fulla muggar. Att det blåste lite vart ju bara skönt.

• dinana

Har också varit ute och gått med en annan familjelivare =) Blev en sväng runt Skäggetorp. 1 timme runt ungefär.

Min pappa skall komma förbi idag på husvagnssemester, så det blir att man får ta och städa iordning lite här hemma. Orka!!!???

Sambon kommer hem sent idag (typ efter 20) så det är lite tråkigt... vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag annars.

• dinana

vet inte om det är så bra att fika på fredag, visseligen har väderutsikterna den här veckan inte stämt hittills, men 5 grader och regn och blåst låter inte som en bra väderutsikt för fredag. någon som har hört något annat?

• dinana

Vi gick på babysång genom BVC från att Molly var två månader tills hon var typ 13 månader, sen blev det att vi fick byta upp till den äldre gruppen (hon är ju ingen baby längre). Rekommenderar verkligen babysång, även om de små inte är så jätteengagerade i början så tycker de ju att det är hur roligt som helst sen när de blir lite äldre. Dansar och klappar händerna och sjunger med i låtarna.

Svar på tråden Linköping, någon?