Linköping, någon?
Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-21 20:46:16 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-21 20:46:16 följande:
fy fasen vad illamående jag är nu, jätte yr och ont i korsryggen. dessutom är jag jättebubblig i tjejmagen. sist jag mådde så här var morgonen min första dotter dog i utomkvedhavandeskap.
Det första Molly sa var kisse, men nu så säger hon typ inte alls det längre... nu är det mest todelej, å e dä? o så vidare... ingen aning om vad det betyder egentligen, men men... det kommer väl så småningom. skall på 1½ års kontroll imorgon så får se om hon vuxit något sedan sist...
Jag fikar gärna i veckan. Imorgon skall jag dock till BVC på eftermiddagen, men resten av veckan är jag ledig.
Skall strax iväg på 18-månaders kontroll. Så nervös, fast vet inte varför. Var ett tag sedan vi var där nu och hälsade på och känns lite som att jag kommer bli besviken att Molly inte har vuxit tillräckligt sedan sist. Okej, hon kan ju gå nu i alla fall. Men det är så mycket annat man läst om att de skall kunna på sin 18-månaderskontoll som hon inte kan. Men men, vikitgaste är väl att hon växer lite (hon är ju inte speciellt lång för sin ålder).