Elphaba skrev 2008-07-12 22:14:10 följande:
dinana: Finns det någon vettig kopia av nya Narnia-filmen ute? Tycker mest det verkar finnas telesynkar och cams ute, är dock väldigt sugen på att se den, den sägs vara rätt bra. Det är helt sant att det mest går skräp på tv, någon film då och då mest, men det är bekvämare att tanka hem. Här blir det Eldsdansen ikväll som vi plockade hem igår, gillar filmatiseringarna av Helene Turstens böcker (kriminalromaner - favoritgenren).ciccielv: Kommer inte åt ditt galleri, tycker det är rätt imponerande med folk som kan sy kläder och sådant, här är det en utmaning att sy i en knapp. Förhoppningsvis har jag väl andra talanger dock ;)
Nej, det verkar inte finnas någon bra version att få tag på. Jag har en camversion, men så länge man ser vad som händer och ljudet är okej så kan jag leva med det. Med en skål popcorn till så är jag så nöjd så.
Måste nog erkänna att jag är rätt värdelös på att sy i knappar för den delen också =) *haha* Önskar jag var lite mer kunnig på den biten dock för jag har lovat sambon att sy ett nytt fodral till en liten barnstol som jag klippt sönder det gamla fodralet på. Vet dock inte hur =(