• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (P)
    Anonym (?) skrev 2024-05-09 21:27:53 följande:
    Ja - killar mäter.
    Ok. Frågade min man och han tror han ev mätte när han var 13/14 - kanske mer vanligt när man är väldigt ung. Har ingen aning om min mans längd eller omkrets och vem fan bryr sig? Han är en erfaren man som vet hur han ska tillfredsställa. Av dem jag har haft sex med, känner ingen skillnad, förutom en som hade väldigt lång vilket var sjukt obehagligt
  • Tom Araya
    XDX skrev 2024-05-09 21:44:45 följande:
    Stämmer inte. Är med i ett forum för storkuksrelaterade diskussioner (sextekniker, kalsonger, byxor, etc) och där är den samlade bilden att stora kukar blir rejält hårda. Har själv stor kuk och den blir lätt knallhård ända ut i ollonet så att det blir blankt, och jag kan hålla ståndet mycket längre än jag behöver. 

Sexet med frugan blir bättre om jag försöker slappna av så att hårdheten inte är helt maxad hela tiden. Hon kommer vaginalt varje gång.  
    Teoretiskt krävs det mer för att blodfylla en större kuk, så om erektionsförmågan är/blir sämre så är det sannolikt att storkukade drabbas hårdare än småkukade.
    Att många inte passar in i den teoretiska mallen är en annan sak.
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (P) skrev 2024-05-09 20:53:08 följande:

De flesta kvinnor kommer med klitoris stimulans. Har killen stor kanske den kommer åt klitoris utan att behöva hjälpa till. Men tjejer som inte känner sig uppfyllda av en normal penis, kanske ska göra lite knipövningar. Har fött 4 barn och känner mig uppfylld av en ej gigantisk penis

En stor penis har inget med stimulans av klitoris att göra. De som kommer av penetration kommer pga stimulans av g-punkten som är cirka 5 cm in i slidan. Där kan en stor penis hjälpa till genom att den oftast är grövre. Sen finns det vissa tjejer som går igång av att vara uppfyllda. 

Sen håller jag med om det där med knipövningar. Det kan göra enorm skillnad för sexlivet. Tyvärr är det många som inte gör det precis som de inte heller motionerar resten av kroppen.

• Tom Araya
    Ja - killar mäter.
    Har aldrig mätt.

Jag tror nog att det mest är killar som tror de har en storlek att skryta med som mäter.
  • Anonym (Pappa)
    XDX skrev 2024-05-09 21:44:45 följande:
    Stämmer inte. Är med i ett forum för storkuksrelaterade diskussioner (sextekniker, kalsonger, byxor, etc) och där är den samlade bilden att stora kukar blir rejält hårda. Har själv stor kuk och den blir lätt knallhård ända ut i ollonet så att det blir blankt, och jag kan hålla ståndet mycket längre än jag behöver. 

Sexet med frugan blir bättre om jag försöker slappna av så att hårdheten inte är helt maxad hela tiden. Hon kommer vaginalt varje gång.  
    Beror på hur stora man pratar om. Mörkhyade personer med stora penisar tenderar att ha mjukare penisar. 
  • Anonym (P)
    Anonym (Pappa) skrev 2024-05-09 22:38:10 följande:

En stor penis har inget med stimulans av klitoris att göra. De som kommer av penetration kommer pga stimulans av g-punkten som är cirka 5 cm in i slidan. Där kan en stor penis hjälpa till genom att den oftast är grövre. Sen finns det vissa tjejer som går igång av att vara uppfyllda. 

Sen håller jag med om det där med knipövningar. Det kan göra enorm skillnad för sexlivet. Tyvärr är det många som inte gör det precis som de inte heller motionerar resten av kroppen.

En större penis kan ev komma åt klitoris mer än en lite mindre - absolut. Min tro är fortfarande att de flesta kvinnor kräver stimulans av klitoris för att komma
  • Anonym (Rty)

Över 16 cm är stort för mig. Till att börja med. Jag väljer någon jag attraheras starkt av i första hand. Hade då inte brytt mig alls om storleken så länge vi båda kände något.

• Anonym (Rty)
    Anonym (P) skrev 2024-05-09 22:48:17 följande:
    En större penis kan ev komma åt klitoris mer än en lite mindre - absolut. Min tro är fortfarande att de flesta kvinnor kräver stimulans av klitoris för att komma
    Ingen kuk kommer åt min klitoris, den sitter inte alls i närheten av vagina.
  • Anonym (Rty)
    Ja - killar mäter.
    De verkar till och med mäta i grupp ibland. 
  • Anonym (Ja)

Varför detta fokus på längden? Det är ju grovleken som är grejen, åtminstone när det gäller kvinnans njutning.

Svar på tråden Är det skönare med större kuk???