• Anonym (juliana)

Är det skönare med större kuk???

Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

Är det det?

Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

• Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (Ilse)

För mig har längden betydelse. Jag kan komma vaginalt av en kortare kuk men då behöver jag knipa mig till orgasmen. Om kuken är lite längre kommer den åt skönare punkter men den behöver inte vara jättelång. Skulle tro att 16-17 cm är optimalt för mig. Sen kan den gärna vara lite tjockare men helst inte jättetjock för då tycker jag det ör svårare att ha kontakt med underlivsmusklerna och jobba med dem. 

• Anonym (jag hade en gång en dröm)
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 07:39:58 följande:

För mig har längden betydelse. Jag kan komma vaginalt av en kortare kuk men då behöver jag knipa mig till orgasmen. Om kuken är lite längre kommer den åt skönare punkter men den behöver inte vara jättelång. Skulle tro att 16-17 cm är optimalt för mig. Sen kan den gärna vara lite tjockare men helst inte jättetjock för då tycker jag det ör svårare att ha kontakt med underlivsmusklerna och jobba med dem. 

Om kvinnor kunde skräddarsy kuken, det vore väl något?
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 07:48:47 följande:
    Om kvinnor kunde skräddarsy kuken, det vore väl något?
    Haha ja det vore något. Nu var frågan om det är skönare med en större kuk. Jag svarade att det är skönare med en något större kuk men inte för stor för mig. Sen finns det väldigt många andra faktorer som  har minst lika stor betydelse men det var inte frågan. 
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 08:06:53 följande:
    Haha ja det vore något. Nu var frågan om det är skönare med en större kuk. Jag svarade att det är skönare med en något större kuk men inte för stor för mig. Sen finns det väldigt många andra faktorer som  har minst lika stor betydelse men det var inte frågan. 
    Ja, en kuk måste uppfylla många kriterier.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 07:39:58 följande:

Härligt, det låter som att du har bra kontakt med din egen njutning!

Uttryckte mig slarvigt. Tänkte mer som så att så länge kuken är normallång (omkring 15 cm) eller längre så spelar det ingen större roll. Omkring 20 cm och längre så handlar det mer om att killen ska kunna hantera den så hon inte får ont. Allt är förstås relativt.
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-10 08:25:42 följande:
    Ja, en kuk måste uppfylla många kriterier.
    En kuk måste ingenting. Jag skrev bara vad jag föredrar. Sen kan man ha bra sex med andra slags kukar med och framför allt med mannen den sitter på. 
    Anonym (Ilse) skrev 2024-05-10 09:39:42 följande:
    En kuk måste ingenting. Jag skrev bara vad jag föredrar. Sen kan man ha bra sex med andra slags kukar med och framför allt med mannen den sitter på. 
    Ja, det gjorde du. En kuk bör uppfylla en rad önskemål. Krav kanske.
  • Anonym (Grövre)

Jag tänker tvärt om. Jag upplever att min kortare men breda kuk har lättare att tillfredsställa kvinnor. Såklart en större kuk är härligare att se på, hålla i och suga. det förstår jah verkligen kan tända många. Min grova men bara 15 cm långa kuk fyller däremot ut henne ordentligt och kommer åt det mesta inne i henne. Jag kan komma in med hela min längd i henne Och slår emot/trycker eller gungar mot klittan med mitt blygdben för varje stöt. jag upplever ett hennes orgasm kommer lika mycket från det som av penetrationen. 

Ett annat trick som jag upplever gör stor skillnad är om hon blir analt fylld samtidigt med en buttplug. Då blir min grova kuk ännu större i henne och hon verkar få bättre stimulans i fittan också.

• Anonym (Smilla36)

Börjar tro att det är män som svara i tråden. Tycker dom flesta kvinnor som  jag har pratat med gillar mindre eller normala. Större gör ju bara ont. Sen är ju inte samlag det som är skönast heller. Skulle kunna vara utan helt och hållet men måste jag vill jag är snoppen är lite!

Anonym (Smilla36) skrev 2024-05-10 10:02:38 följande:

Börjar tro att det är män som svara i tråden. Tycker dom flesta kvinnor som  jag har pratat med gillar mindre eller normala. Större gör ju bara ont. Sen är ju inte samlag det som är skönast heller. Skulle kunna vara utan helt och hållet men måste jag vill jag är snoppen är lite!

Läste en gång där kvinnor sa att de blir kåta av att se en större, men att det inte alltid är skönare med en större.
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???