• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Sommar prinsessan

WOOOOOOW Xena hurra!!
    Maskis han ser ,det lilla man ser då bilden är mini, ju snygg å trevlig ut. Ni verkar ha kanonkul ihop. Vilka grejer ni är ute påSkrattande

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • lilja71

Grattis Xena!! Hurra, vilka bra nyheter!! Kram

• Maskros67

Grattis Xena !!!

Jo, han tränar jättemycket, det passar mig bra. Peppar peppar *knackar mig i huvet* så går det bra med knät, känner ingenting än så länge.

Vi har verkligen kul ihop, han är en sån där busig typ som plötsligt kan vända upp o ner på en så man kiknar av skratt , men han klarar av att ta det lugnt också som tur är. Ska försöka fixa en bättre bild senare

• lilja71

bilden blev så liten när man klickade på den...jag var ju så nyfiken på att se hur han såg ut Ni verkar ha väldigt kul i allafall, bra!! Kram

• Maskros67

Lilja: ja, jag kopierade från facebook, en kompis hade lagt upp oss där. Men det blev inte så bra är nästan aldrig inne på facebook, men den här kompisen håller på jättemycket där o helt plötsligt hade jag bilder i mitt album

• copycats

Hej flickor

Ett tag sen jag var här.

Lilja: Gumman...så underbart skönt att höra att operationen gick vägen. Härligt att höra

Sessan: Du är duktig som målar och har dig Ringer dig i dagarna...behöver "bolla" en sak med dig

Maskros: Var inne o läste din blogg. Din nya love verkar vara en bra kille Du förtjänar all lycka

Xena: Grattis till framsteget Nu jäklar

Har säkert glömt något men ja....detta var vad jag kom ihåg för tillfället

Pöss

• Maskros67

Goddagens flickor!

Copy: tack, det samma till dig, kul o se dig. Hoppas allt är bra o inte ryggen bråkar för mycket

I morse vaknade jag tio över sju, o jag börjar halv åtta så det blev liiiite stressigt
    Sov själv för ovanlighetens skull o behövde tydligen mycket sömn. Längtar sååå till semestern o alla härliga sovmornar. Jobbar bara nästa vecka, sen är det 4 veckors ledigt
    Nu är de klara med fönsterna hos mig. Shit va stökigt o skräpigt det blev, dammsög hela huset o klippte hela gården igårkväll. Men alla fönster måste putsas, det behöver dammas o torkas golv överallt, plus att alla kornischer o gardiner o grejer måste upp igen. Pust, o jag som bara vill va med R nu

Hoppas alla har det bra, saknar Caribe

• ProPPens

Xena Grattis till elefantgraviditeten!!!! Tiden kommer flyga fram tills det är dags för tur till Thailand och hämta lilla underverket!!!!

Maskros Skönt med nya fönster, det skulle vi också behöva. Men det kostar ju så mycket, men vi , måste nog ta tag i det innan dom vi har faller ihop... Eller vi måste måla dom iallafall, vilket ju är ett galet tråkigt jobb...

Äntligen!! BF080706
  • Maskros67

Hej Proppens,
    ja, jag hade ju bara två-glasfönster innan, det blåste rätt igenom på vintern, så förhoppningsvis blir det lite varmare nu. Synd bara att tapeterna blev så fula runtomkring fönstren, nu skulle man ju vilja ha nya såna också, man jag är så dålig på att göra sånt själv. Känns inte som om man kan be R om hjälp heller, efter bara 3 veckor

• ProPPens

Vi har också tvåglas... Så både för värmen och för ljudet skulle jag vilja ha treglas. Iallafall i endel av fönstrena som är mot vägen. Vi bor vid vägen som är den ända infarten in och ut till samhället här, så det är lite trafik som kör förbi...
    Du får vänta två veckor till och sen be om hjälpSkrattande

Äntligen!! BF080706
Svar på tråden VIHPS VII