• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Å Lilja, vad fantastiskt det ändå är att vi bor här i Sverige och lever i den här tiden då man kan göra sånt som du nu fått göra! Det där är vad jag kallar extreme total uterus makeover Pust vad skönt att det gick så bra för jisses vilken chansning... Men vad gör man då inte?! Vila ordentligt nu och vila själen och tankarna i hur enormt mycket bättre chanser ni bara MÅSTE ha att lyckas nu när allt det där krafset är borta Snart är det er tur

Ser att xena haft lite samma konstiga väder som vi haft i helgen! Mycket märklgit... Först en glimt sol och sen hällregn LÄt kul att titta på kort på söta thaibarn Drömma sig bort en stund...

Jag börjar vara trött på Stellas gula här (var inne i morse igen för nytt blodprov ) och har skämtat och sagt att vi nog aldrig skulle tänkt tanken på att adoptera från Kina för nu fick vi som vi ville då: en liten gul flicka... (Får man säga så utan att vara jätte politiskt inkorrekt?Generad )

Hoppas Maskros är lika sprudlande när hon kommer in idag som när hon gick i torsdags

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Jodå Malu, jag mår fortfarande bra , har haft en underbar helg men det är jättestressigt på jobbet, så jag får återkomma om det.

Lilja: oj vilken dramatik, o va skönt att det gick så bra. Kan förstå att det var hemskt innan du fick veta hur op gått. *ryser*

Xena: låter som en skön midsommar, lika väder som här.

Kram så länge!

• xena

Lilja, skönt att operationen gick bra. Jag gjorde ju oxå en liknande, men mitt myom var inte alls så stort. Hoppas det är lösningen, att "päronet" är väck . Se till att ladda batterierna ordentligt nu innan hösten kommer Kyss.

Ma Lu, joo så tycker jag visst man får säga. Förstår hur du menar! Hur känns det då, att vara mamma igen? nervöst eller?

Maskros, underbart! Jobba på och berätta ALLT så snart du hinner

• Maskros67

Gomorron flickor!

Hoppas alla mår bra. Här är det fullt upp idag igen. Har inte tid att vara här, men var tvungen att knattra in lite i bloggen, så nu måste jag sätta fart o göra skäl för lönen igen

Kram allihopa!

• Sommar prinsessan

Godmorgon.
    Har haft semester i 2 dagar, har varit hemma och målat så att vår renovering kommer någonstans. Är en litenbit till påväg nu när jag målat men har fortfarande massor som ska fixas. Men i sept/okt hoppas jag att vi har två nyrenoverade hallar och ett ommålat kökSkrattande
    Hur mår ni alla här inne?

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • lilja71

Gomorrn! Är också vaken, gör inte så mkt om dagarna försöker vila så att jag kommer iform snart igen Rör mig som en pigg 90-åring, typ.

Härligt med lite renovering sessan! Här har vi kört hårt hela våren med en massa projekt. Det är kul när det blir lite nytt.

• xena

Xena mår fint! Har varit ledig nästan en vecka nu (friplanerad) och håller på och bli tokig. Vädret är så där, i går hällregn mest hela dagen men fint till kvällen. Har inga pengar att spendera heller, trots lön eftersom jag ju dels "bara" har aspirantlön och dels så har adoptionskostnaderna varit dyra. Så inte kan man ut och shoppa sig lycklig heller . Men, men. Nu är det snart helg och då får jag jobba, YES! Man är nog allt bra knäpp?!?!?

Kul med renovering SS. I allafall när det är klart !

Lilja, du har nog med sysselsättning att återhämta dig just för tillfället Kyss.

• Maskros67

Gomorron!

Här mås det finfint. Var ute o sprang med R hos honom igår, sen gick vi rätt uppför ett berg där det var kalhygge. Jobbigt värre!!! Åkte hem i morse o mötte upp mina fönstermontörer hemma, så nu är det full aktivitet i mitt hus. De var 3 st o 2 såg ut som värsta Hells Angels-medlemmarna, så man var lite fundersam o man skulle våga åka iväg o jobba

Sessan: kul med renovering, men jobbigt när det drar ut på tiden.

Lilja: ta det lugnt nu o ta hand om dig ordentligt. Har du laddat upp med några bra filmer?

Xena: jo, lite knäppt är det allt att längta till o få jobba, men jag förstår hur du menar.

Kram alla godingar!

• Maskros67

Har lagt in en bild på R o mig i mitt galleri om nån är nyfiken, blev lite konstig, men ni ser väl på ett ungefär

• xena

Maskros, han verkar vara en hurtbulle som drar med dig på jogging och bergsbestigning . Går det bra med knät? Ska kasta mig in och kolla in bilden men först måste jag få skriva vad jag nyss fick veta....

VÅRA PAPPER GÅR NER TILL THAILAND I DAG!!!!!!!!!!!!!! Så nu väntar vi sanneligen barn!!!!

Svar på tråden VIHPS VII