• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Twinsen

Jag har också hittat hit:) idag cyklade vi till 4 h gården jätte roligt och underbat väder!!!!!
    Ikväll blir det att heja på Sverige !!!!!

• loveliva

Tjoho!
    Nu har vi mumsat i oss kinamat, och snart är det melodifestivalen och ännu mera gott Tror tom att jag ska ta ett  cider ikväll Var ju ganska längesedan om man säger så
    Räknade ut att jag varit gravid i 2 år & 3 mån FörvånadCool

• Mamma060812

VAr hos amma i fredags på kalas o vi blev magsjuka allihopa nästan. Har gått ner ca 4 Kg nu på o va magsjuk 0 nu matförgiftning, bra bantningskur det här ju

Grannarna e på BB så snart har alla som skulle ha fått oxå !!!

Pappa e här o hjälper till o bygga lite på terassen oxå, skönt ed lite hjälp.

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Little
    Mamma Cia skrev 2008-05-25 10:19:54 följande:
    VAr hos amma i fredags på kalas o vi blev magsjuka allihopa nästan. Har gått ner ca 4 Kg nu på o va magsjuk 0 nu matförgiftning, bra bantningskur det här ju Grannarna e på BB så snart har alla som skulle ha fått oxå !!! Pappa e här o hjälper till o bygga lite på terassen oxå, skönt ed lite hjälp.
    Effektiv med jobbig bantningskur! Hoppas ni är bättre nu, vatt barnen också dåliga?
    Stolt mamma till 2 prinsar!
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-05-25 11:42:09 följande:
    Effektiv med jobbig bantningskur! Hoppas ni är bättre nu, vatt barnen också dåliga?
    Nä bara jag e ff helt kass i magen, jobbigt !!

Förresten, jag ska ha kryddparty imon kl 18, Alpnäring, ingen som vill komma ???
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-25 17:41:30 följande:
    Nä bara jag e ff helt kass i magen, jobbigt !!Förresten, jag ska ha kryddparty imon kl 18, Alpnäring, ingen som vill komma ???
    Ussh, krya på dig!!!
    Hoppar nog kryddparty, du vet mitt intresse till matlagning
  • Danna80

Hej!

Hittade också hit tack vare Little!

Albin är superduktig på alfabetet och att räkna! Han tycker det är jätteroligt!

Äntligen tog vi barnledigt och gick ut och åt! Tänk 2 år sen sist!

• Växjömamma1976

Loveliva
    Det är ju just därför du ska gå på kryddparty, då matlagningen går desto lättare med dessa kryddor!

Little
    Tapterna ni köpte är verkligen ett kap, vi har talat om att tapetsera hallen.. kanske i stil med era vita mönstrade? Vad kostade dom per rulle?

Här blev det då några eller många glas  igår kväll och inte kom vi på tanken att kolla på Eurovisionen igår! Vi hade det trevligt ändå!

Idag har vi gått runt Växjösjön vid 11-tiden (lugnt med folk där då) och sen har varit i Tävelsås och Samuel har badat och skvätt/hällt vatten hej vilt hos farmor och farfar! Underbaaaaaaart väder, jag bara njuter!! Nu är vi hemma igen och ska ta nåt att äta nu.. trots att vi är supermätta! Har lagt in lite nya bilder i galleriet om nån vill kika, finns i mappen "Sommar 2008"..

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma060812

Förresten Little - Vi ska ha cykelfest på lördag vi med Första gg vi är med. Men vi ska servera huvudrätten, suck

• Växjömamma1976
    Mamma Cia skrev 2008-05-25 19:37:12 följande:
    Förresten Little - Vi ska ha cykelfest på lördag vi med Första gg vi är med. Men vi ska servera huvudrätten, suck
    Jag funderar på att starta detta här där vi bor också, det är väl som cykelfesten dom har i Moheda ungefär, att byborna träffas på ett ställe en viss tid och så börjar man med att äta något hos en (vald familj som står för huvudrätten) sen cyklar man vidare till någon som är (vald till just efterrätten osv) eller!?? Det är väl bara att höra sig för då och skicka ut ett intresseblad eller nåt antar jag!?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)