• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-22 22:48:44 följande:
    Svar på #538Nu firar jag inte det men när vi syskon va små så firades vi
    Vi firade också namnsdagarna när vi var små, med paket & tårta. Men inte längre, inte mer än ett litet grattis

Hur går det med lille Anton? Något nytt som händer?
    Hilda rullar runt på golvet mest hela dagarna och äter mat för fullt Riktigt litet matvrak
    Nygift & nyförälskad!
  • Gucci1

Måste berätta någon skumt som hände när vi var i Ungern. Istvans farbror kom från Rumänien för att träffa oss. Han jobbar som healer och har kunder från hela världen som kommer till honom och har blivit snor-rik på detta. Jag tror inte så mycket på sånt men sen när vi satt och åt så börjar han prata om mina njurar. Att han vet att jag har haft problem och att det var mer på vänster. Nu hade jag i och för sig lika mycket problem med båda njurarna men har gjort en biopsi på vänster så jag har ett litet ärr där. Det finns inte en chans att han kunde veta detta innan, Istvan har bara träffat honom en gång de senaste åren och då pratade de inte om mina njurar. Skumt...

• Mamma060812
    Gucci1 skrev 2008-07-23 08:36:25 följande:
    Måste berätta någon skumt som hände när vi var i Ungern. Istvans farbror kom från Rumänien för att träffa oss. Han jobbar som healer och har kunder från hela världen som kommer till honom och har blivit snor-rik på detta. Jag tror inte så mycket på sånt men sen när vi satt och åt så börjar han prata om mina njurar. Att han vet att jag har haft problem och att det var mer på vänster. Nu hade jag i och för sig lika mycket problem med båda njurarna men har gjort en biopsi på vänster så jag har ett litet ärr där. Det finns inte en chans att han kunde veta detta innan, Istvan har bara träffat honom en gång de senaste åren och då pratade de inte om mina njurar. Skumt...
    Hmmm.... Skumt
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Little

Grattis Emmiz/Emma på födelsedagen!!

När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Little

ja vad kan/gör han... hmmm gnäller mest   nää!
    Han krålar runt mkt och fastnar oftast underbordet mellan några stolar, sitter bra utan stöd och står ju i krypställning men kommer bara bakåt
    Äter gör han bra nu ocksåmen gillar inte matpureerna utan det ska vara gröt,välling eller fruktpure.

loveliva skrev 2008-07-22 22:59:09 följande:
    Vi firade också namnsdagarna när vi var små, med paket & tårta. Men inte längre, inte mer än ett litet grattis Hur går det med lille Anton? Något nytt som händer?Hilda rullar runt på golvet mest hela dagarna och äter mat för fullt Riktigt litet matvrak
    När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Växjömamma1976
    Gucci1 skrev 2008-07-23 08:36:25 följande:
    jag var hos en Homeopat en gång för några år sedan, som genom att titta i mina ögon med något instrument sade samma sak till mig att jag hade svaga njurar eller kunde få. Han sade att man kunde se det genom att titta på ögats mönster (om det går streck runt om ögat typ). Sen sade han att jag bör vara försiktig med alkoholintag pga mina njurar. Jag dricker ju nästan aldrig men några njurproblem tycker jag mej inte ha haft nu iaf.

Emmiz
    Så du fyller år idag! Grattis till dej!

Dags köra hemåt nu, är på universitetsbibblan nu, har lånat en massa Alfons till Samuel här!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Mamma060812

Grattis Emmiz o Grattis magda i efterskott på namnsdagen !

• Emmiz

Tack för gratulationerna, sussie det är Emma idag så jag har namnsdag! jag heter Kristina i andranamn så jag har namnsdag i morgon också! lätt att komma ihåg när man har namnsdag på det viset!

• Gucci1

Grattis Emmiz!
    Jag heter också Kristina i andranamn.

Ikväll är jag stel i ryggen och kommer nog få ett fint blåmärke på skinkan imorgon. Man kan säga att hästen vände men det gjorde inte jag... så jag hamnade på backen istället.

• Mamma060812

Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)