• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva

Heeej!

I dag har Hilda varit på 6-månkontroll. Gick hur bra som helst Hon väger nu 6 kg och är 66 cm lång, hattmått 42 cm.

Ääääntligen har vi fått barnvakt! Så nästa helg åker jag och mannen till Göteborg ENSAMMA. Ska bli såååå mysigt! Kan inte komma ihåg när vi var iväg ensamma senast. Längtar!!!

Mamma Cia skrev 2008-07-23 21:27:02 följande:
    Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...
    Ha det gott! Och njut av ledigheten!
    Gucci1 skrev 2008-07-23 21:07:17 följande:
    Grattis Emmiz! Jag heter också Kristina i andranamn. Ikväll är jag stel i ryggen och kommer nog få ett fint blåmärke på skinkan imorgon. Man kan säga att hästen vände men det gjorde inte jag... så jag hamnade på backen istället.
    En klassiker
    Jag har hand om min lilla häst denna veckan då fodervärden är bortrest. Sååå härligt att rida om kvällarna nu, saknar det jätte mycket!
    Nygift & nyförälskad!
  • Little

Jag heter också Kristina idag

Emmiz skrev 2008-07-23 19:11:59 följande:
    Tack för gratulationerna, sussie det är Emma idag så jag har namnsdag! jag heter Kristina i andranamn så jag har namnsdag i morgon också! lätt att komma ihåg när man har namnsdag på det viset!
    När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-24 09:02:07 följande:
    Jag heter också Kristina idag
    GRATTIS alla Kristina!
    Jag heter INTE Kristina
    Nygift & nyförälskad!
  • Little

Ha det gött på Öland, vi va där igår bara över dagen och hälsade på svärmor i Mörbylånga, årets första dopp blev det också i Kleva.

Mamma Cia skrev 2008-07-23 21:27:02 följande:
    Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...
  • Little

Loveliva
    Glömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!

• loveliva
    Little skrev 2008-07-24 22:36:28 följande:
    LovelivaGlömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!
    Gulligt! Kyss Då blir nog Hilda imponerad nästa gång de ses
    Nygift & nyförälskad!
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-07-24 22:36:28 följande:
    LovelivaGlömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!
    Goa dom e !!

Filip e inne i världens mysperiod nu, han e så jädrans kul o titta på, han har så mycket för sig

Var en skön lååång dag på Öland, men det var mysigt. Passade på o kolla på husvagn oxå

Idag e det Möhippa, så Isak e hos lillebror o pappa e hemma själv med Filip, hoppas det går bra, mest orolig e jag för Isak, han har börjat pippla som en tok.

På lördag ska vi iväg o grilla o på söndag e det kalas för farfar med kusinerna o på onsdag nästa v börjar dom gräva i trädgården !! Så vill ne se en grävskopa som manglar sönder så e ni välkomna !
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Little

pippla??

möhippa för dig? i efterskott?

hade vatt kul att komma nästa vecka men fr o m på måndag ska vi verkligen umgås hela familjen och hitta på kul saker ihop, ska se om vi kan hitta någon stuga på norra öland med dygnsuthyrning..

Mamma Cia skrev 2008-07-25 07:14:13 följande:
    Goa dom e !!Filip e inne i världens mysperiod nu, han e så jädrans kul o titta på, han har så mycket för sig Var en skön lååång dag på Öland, men det var mysigt. Passade på o kolla på husvagn oxå Idag e det Möhippa, så Isak e hos lillebror o pappa e hemma själv med Filip, hoppas det går bra, mest orolig e jag för Isak, han har börjat pippla som en tok.På lördag ska vi iväg o grilla o på söndag e det kalas för farfar med kusinerna o på onsdag nästa v börjar dom gräva i trädgården !! Så vill ne se en grävskopa som manglar sönder så e ni välkomna !
  • Little

shit vad trött jag är, jobbat till 22 igårkväll (och i tisdags), ska börja jobba nu igen vid 9 men bara till 15 så det blir en kort skön dag för omväxlingsskull.. sen jobbar jag både lördag ( 12-22) och söndag (17-22) SEN är jag ledig..

Ska börja vår semester på måndag med att göra cellprovet som inte blev av för 2 veckor sedan då jag fick tillbaka min mens dagen innan... hur stor är den chansen liksom!

Gäsp!

• Mamma060812
    Little skrev 2008-07-25 07:47:27 följande:
    pippla??möhippa för dig? i efterskott?hade vatt kul att komma nästa vecka men fr o m på måndag ska vi verkligen umgås hela familjen och hitta på kul saker ihop, ska se om vi kan hitta någon stuga på norra öland med dygnsuthyrning..
    Ja pipplig Fjantig....

Inte för mig men för en kompis som gifter sig 080808

Såg igår i tidningen att dom hade nån annons om dygnsuthyrning av stugor p åÖland, ananrs finns det ju Bed&Breakfast
    Rickard & Cia = Isak & Filip
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)