• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Madicken73

Cia: Ahhh, tala om att ha solsting! Det klart att ni ska ut den 30 aug... inte idag! Ha ha ha! Ja, jag ammar fortfarande och vill göra det ett tag till så jag får se om jag kan hänga med er eller inte... =o) Kul om det blir ett party snart! Hoppas att de svarar...så knäppa de är!

Föräldrarna är här och hjälper till lite med barnen och målar! Skönt...då kan man äntligen få lite gjort innan vi far till Öland. Men HU så varmt det är... ikväll bär det av till sjön igen!

Hoppas att ni mår bra! Kramis!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Le mom

Halloj i värmen!!! Det verkar som att alla har haft/har en bra sommar!

Jag jobbar till klockan 17 den 30:e augusti och jobbar 7-21:30 dagen efter så jag hoppar över partajandet! Hoppas på nästa gång istället...

Sitter nu på jobbet och det är ganska lugnt så kvällen går ganska så sakta...*zzzzz*

Leos mamma!
  • Little

gokväll!

Vi far till Öland imorrn vi med, tebax på måndag igen, det blir 2 nätter hos svärmor i Mörbylånga och sen 2 nätter i en stuga som vi bokat i Böda Sand.

Nu är det dags att göra iord barnen för natten, iallafall Simon

När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Madicken73

Little! Vi kanske kan ses när ni är på Böda... kanske på söndag??? Vi är i en stuga vid Löttorpsområdet! Ring på mobilen i så fall!  Vi kommer nog upp fredagkväll eller lördag!Kramis!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Mamma060812

Då var semestern slut då. R börjar jobba på måndag & sne börjar Isak dagis den 13e.

Slutar semestern med sjuka barn o mig själv. Filip har dubbelsidig öroninflammation & Isak hostar o snorar som en tok o jag me samt har skyhög feber, fryser o svettas om vartannat. Inget kul alls.
    Hade tänkt avsluta med o åka iväg i helgen men det bidde ju inte nu o sen tänkte jag vi skulle åka till stan o avsluta med en middag o lite mys, men det lär ju itne heller bli nu

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Waimea

Hej!
    Jag inledde min sista semestervecka på ett intressant vis - kl 3.30 inatt ringde telefonen och 4.15 levererades en liten klarvaken och glad kille här medan mamma och pappa åkte till BB.
    Tack gode gud för Byggare Bob
    Allt gick bra för min kompis, fyra timmar senare var den lilla tösen född. Jag är helt färdig idag iaf.

• Mamma060812

Då var det dax igen för oss... Filips penicillin verkar inte hjälpa så det blir nog vc igen idag & jag har nog öron infl. jag med & bihåleinfl. Jag är så trött på detta, skulle kunna strypa den som smittat oss just nu !!
    R börjar jobba imon o vi har knappt sovit på hela helgen.

Ja ja jourläkarcentralen kl 13-14 nu iaf. Men det var för Filip, jag var inte så säkert jag fick tid, att mitt var så allvarligt. Nä nä....

• Mamma060812

Wai -- Lät ju kul !! Men vad skönt att lillasyster kom så fort !

• Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-03 19:19:38 följande:
    Cia: Gick det bra idag?
    Jodå, jag o Isak hade inget men det var vätska o svullet. o Filip läkte på bra men han har 3 kindtänder på g samtidigt så det kan ju störa!!

Har ett litet problem. Vi ska på bröllop på fredag & på inbjudan står Kavaj, vilket tydligen innebar kostym Så nu måste vi inhandla en svart kavaj. Men jag har köpt linne, kjol & en gammelrosa kofta, det verkar inte vara vad man får ha ??? Kan man det ??
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)