• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-29 23:02:05 följande:
    Littleklart vi ska intaga en massa alkohol, jag behöver det! haha Knytkalas är väl lämpligt? Var och en tar med något dit vi ska vara! Trevligt om det blir hos Gucci.. Här i bushen går det inga bussar ju.. kan va lite för krångligt ta sej in då.Littleang getingarna, vi körde med Radarspray på dom förra sommaren, och dom försvann helt! Le Momhänger du med ut nu? Nu måste du väl hänga på? Ingen ursäkt är god nog.. Är hemma själv med Samuel ikväll, M ska upp tidigt (kl 04.00) sover hos sina föräldrar ikväll. De ska köpa öl och vin i Tyskland imorgon. Är faktiskt lite mörkrädd känner jag, töntigt kanske när man är vuxen, men det hjälper inte mig ändå. Tycker det kan vara rätt så otäckt ibland. Här är det upptänt överallt just nu. =)
    Jag behöver INTE massa alkohol för att det ska snurra Billigt & bra!
    Nygift & nyförälskad!
  • Twinsen

Jaaaa vi ska ha riktigt kul tjejer!!!!!!!
    Natti natt

• Madicken73

Hello girls!

Wops! Jag har ju inte skrivit här på en EVIGHET ser jag!

Först och främst: Supergrattis Loveliva, numera fru! och supergrattis till Waima också! Så mysigt att du väntar en liten igen!

Vi åker till Öland till helgen...så här blir det ingen träff för mig den 30:de men jag hoppas att vi kan ses snart i alla fall! Nå´n som ska ha ett Me&I-party kanske?!

Annars mår vi suveränt! Lillan är snart 5 månader! Kan ni fatta det??? Inte jag! I sommar har vi mest varit ute med en liten motorbåt i en sjö i närheten och varit i Stockholm en sväng. Det blev lite Skansen och Junibacken där bl.a. Såååå mysigt! Det har också byggts en carport/förråd här utanför och ett soldäck.

Sussie: Man vänjer sig från att vara mörkrädd! När det inte är sommar så sover jag själv här i huset ca. 4 nätter i veckan... men det går jättebra!

Jag har bloggat lite i sommar om det är någon som är intresserad: madickensvarld.blogspot.com

Kram på er och ha det så kul på lördag!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Växjömamma1976

Madicken
    ja, det går ju bra.. men alla hemskheter man hör på tv och läser om får ju en att bli mörkrädd bara av det. Men visst vänjer man sej, så är det ju!

Loveliva
    Nåt som är sjukt gott och ger "snurret" på en gång är att ta lite vodka, fruktsoda och sedan sätter man bara i en piggelin-glass i glaset!! Så gott och uppfriskande!

Nån som har nåt kul sällskapsspel att ta med till vår träff den 30:e?? Vore inte det kul att kanske göra nåt sånt tillsammans? Jag har ett spel som heter "hur faan visste du det".. ett kul men lite fräckt sällskapsspel"..

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Gucci1

Sussie: Jag är också lite mörkrädd men som tur är har vi ju Akela. Hur har det gått med lägenheten som Magnus renoverade?

Idag är min sista semesterdag... Men i alla fall skönt att mjukstarta med tvådagarsvecka.

• loveliva

Madicken- Tack! Helt underbart att vara fru!

Ja, tiden den går alldeles för fort, så är det bara. Tycker inte det var längesen vi hade våra små i magen.

Hoppas ni får det fint på Öland!

Nygift & nyförälskad!
  • Mamma060812

Madicken -- Det är den 30e Augusti så det är en hel månad till Men du kanske ammar ff ?
    Fattar inte heller att hon e 5 månader redan o jag hr ju knappt sett henne

Har hemskt gärna ett Me&I party & har försökt boka det ett antal ggr nu, typ en 6-7 men jag vet inte vad som har hänt med dom ?? Dom är helt värdelösa, hör inte av sig el. nån ting Skittrist.

Imon kommer grävaren o börjar gräva i trädgården, oj oj som här kommer se ut sen, men jag hoppas verkligen det kommer bli fint oxå. Ska bli skönt den dan det blir fint o klart.

Gucci -- Kan vi va hos dig vore det ju jättekul o smidigt. Jag får ta nattbussen hem till stan sen, spännande bara det.

Sista semesterveckan nu o sen börjar Isak snart dagis o snart ska jag börja jobba oxå, oj oj...

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Växjömamma1976
    Gucci1 skrev 2008-07-30 07:10:21 följande:
    Sussie: Jag är också lite mörkrädd men som tur är har vi ju Akela. Hur har det gått med lägenheten som Magnus renoverade?Idag är min sista semesterdag... Men i alla fall skönt att mjukstarta med tvådagarsvecka.
    det går jättebra, dom ska försöka få tag i en bra mäklare nu! Så inom kort ska den nog vara såld! Ska du jobba som innan eller har du fått nya tider nu?!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Gucci1

Sussie: Nä jag jobbar som innan. Men har ganska många semesterdagar så jag tänkte ta ut lite strödagar nu i höst.

• Rönnbär
    Mamma Cia skrev 2008-07-28 23:40:06 följande:
    Rönnbär -- Hur gammal e du då ?
    29.....med 7 +
    Barn sover inte - de ligger på LADDNING!!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)