• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

utgår

detta va för roligt... skuttar ut me solen i minnet

• jennsans

hej hej =)
    hade datorfri dag igår.. riktigt skönt =)

har nu flyttat A till eget rum.. första natten sov han jättebra men de 2 andra har han sovit bra men vaknar några gånger.. ja ja skönt att kunna säga godnatt till varandra iaf :)

A har fått upp batteriluckan till fjärrkontrollen med.. får försöka lägga undan dessa nu tror jag..

kramisar till er!

• Donna69
    jennsans skrev 2008-06-30 07:53:33 följande:
    hej hej =) hade datorfri dag igår.. riktigt skönt =) har nu flyttat A till eget rum.. första natten sov han jättebra men de 2 andra har han sovit bra men vaknar några gånger.. ja ja skönt att kunna säga godnatt till varandra iaf :)A har fått upp batteriluckan till fjärrkontrollen med.. får försöka lägga undan dessa nu tror jag.. kramisar till er!
    datorfri dag??? hurär detta möjligt??fniss
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:54:36 följande:
    datorfri dag??? hurär detta möjligt??fniss
    man tejpar för knappen som det står on på *skratt* nej då det går bra för min den.. uppenbarligen för sambon med.. men man får lite mer tid tillsammans utan datorn hehe
  • Donna69
    jennsans skrev 2008-06-30 08:02:14 följande:
    man tejpar för knappen som det står on på *skratt* nej då det går bra för min den.. uppenbarligen för sambon med.. men man får lite mer tid tillsammans utan datorn hehe
    du menar...att ni umgicks istället?? *huga*
    måste man det?
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-30 08:06:51 följande:
    du menar...att ni umgicks istället?? *huga*måste man det?
    vet inte känndes rätt ovant .. nja satt vid tvn istället.. haha men min karl är helt borta om han sitter vid datorn.. hör inte ett ord..
  • Beckah82
    GOD morgon!!!!

Min kropp är i chocktillstånd eller något

Jag somnade när jag nattade Alvin vid 20 igår, och jo...det har hänt ettantal gånger förr men förrut har han ju nattammat så då har jag ju blivit väckt men INTE i natt!

Han har ju slutat med nattamningen men när han var sjuk så började han igen fram tills inatt då han sov natten igenom

Jag har SOVIT från 20-08 typ det har väl inte hänt på iaf 1,5 år att jag sovit så många timmar i sträck

wiiiiiiiie
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Lindisen81

Beckah; haha förstr att du är i chock

jag vaknar till ett nykaklat kök =) sambon o min bror va uppe halva natten å kakla, j-a galningar!!!! men nu hinner vi ju med så mkt mer. idag får jag min Leila bakbok så ska baka ikväll, wooohoooo!

Inez har nåt litet virus med hosta, vaknat vid 5 inatt fick alvedon å hostmedicin, hon hostar å säger "ajajaj" =(
    nu sover hon fortfarande dock och vi andra är vakna och väntar på mormor så vi kan börja arbeta!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2