• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    JoNaLi skrev 2008-06-29 21:09:04 följande:
    Vi saknar en barnvakt åt min stora dotter (9år) på lördag nästa vecka. Hehe när man har så många så får man strö ut de lite till olika. Nån som känner sig manad att vara barnvakt?? hon är jättebra med småbarn haha
    Javisst bara å dumpa här Victor blir säkert INTE ledsen iofs 6-7 mil hit meeen... bara å komma. Hon kan hjälpa till och underhålla barn på kalas.
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-06-30 08:38:35 följande:
    Beckah; haha förstr att du är i chockjag vaknar till ett nykaklat kök =) sambon o min bror va uppe halva natten å kakla, j-a galningar!!!! men nu hinner vi ju med så mkt mer. idag får jag min Leila bakbok så ska baka ikväll, wooohoooo!Inez har nåt litet virus med hosta, vaknat vid 5 inatt fick alvedon å hostmedicin, hon hostar å säger "ajajaj" =(nu sover hon fortfarande dock och vi andra är vakna och väntar på mormor så vi kan börja arbeta!
    Jag vill också ha ett nykaklat kök! fast här hemma lyftarman inte ett finger såklart då det är hyreslägenhet

Kryapåsigkram till fina inez
  • Beckah82

Ni är för tokiga vad ni hållt igång här på morgonen

Förresten! Var GLAD att bajsblöjorna stinker fördjävligt. Alvins bajs luktar köttfärssås. Det är mycket värre för nu asocierar (stava?) jag till BAJS när jag ska äta köttfärssås

• Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-06-30 08:48:57 följande:
    Ni är för tokiga vad ni hållt igång här på morgonen Förresten! Var GLAD att bajsblöjorna stinker fördjävligt. Alvins bajs luktar köttfärssås. Det är mycket värre för nu asocierar (stava?) jag till BAJS när jag ska äta köttfärssås
    hahahaha!!!!!!!!!!! förlåt men det va så kul å läsa haha. lite som roar ibland.

nu har inez vaknat me en bajsblöja som stinker f-n.
  • Prinsessan Zelda

god morgon.

hmmm. har fol varit lite trötta och flamsiga här på morgonen

skönt beckah att sova så där.

Isabel vaknade 6:40 men sover nu igen. Det känns som hon har lite feber, men inget annat?? Får se hur det utvecklar sig. vi andra är friska (ta i trä). Idag måste jag dammsuga..... blä....

Så nu får  man komma och hälsa på snart då Linda

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jennsans

beckah: jo men inte roligt o se karln va spyfärdig varje gång.. en annan har väl vant sig

• Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-06-30 08:31:46 följande:
    GOD morgon!!!!Min kropp är i chocktillstånd eller något Jag somnade när jag nattade Alvin vid 20 igår, och jo...det har hänt ettantal gånger förr men förrut har han ju nattammat så då har jag ju blivit väckt men INTE i natt!Han har ju slutat med nattamningen men när han var sjuk så började han igen fram tills inatt då han sov natten igenom Jag har SOVIT från 20-08 typ det har väl inte hänt på iaf 1,5 år att jag sovit så många timmar i sträck wiiiiiiiie
    GHIT!! GRATTIS!!
    Hur har du gjort för få honom att hoppa över amningen??
    Tar han napp?,inte Theo..
  • Milla med killar

Shit hahaa ska det vara, glasögon på mig som INTE är rena.. asg...

• jelikas

God morgon brudar!

Idag skall Tore till tandläkarn på 1 års kontroll. Ska bli kul och se vad de säger och om de har något tips om hur jag skall kunna få borsta Tores tänder utan massa skrik och bråk.
    Någon annan här som har tips?

Är inne på 2:a ammningsfria morgonen och det känns jätte bra. Har känt nu ett litet tag att jag vill ha mina bröst ifred och nu har jag äntligen tagit tummen ur.
    Men Tore har tagit de ganska så ok. Vatten har börjat att duga på morgonen och sen går vi upp 1 timme tidigare än vanligt men lika bra och vänja sig för i augusti/september kommer jag gå upp vid 04.30 på veckorna för att hinna ut med hundar, ge dom mat och åka till jobbet.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2