Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Va skall jag laga för mat idag då???? gaah!!!! tänk tänk tänk..neee nån som har någe tips?

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-07 17:15:33 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-07 16:56:01 följande:
    vad vet du??? fniss
    hahaha, att det regnar å du tuggar tuggumi som du gillar..hihi
  • Anns krypin

Jag skall beställa tårtor här i valla där jag bor, finns ett ställe där dem sreverar mat & gör tårtor å annat för utkörning.. Skall beställa tårtor till dopen den 20 Juli samt till Johannas födelsedag den 22 Juli, en tårta till dopet hoppas jag att den blir så speciell som jag vill å likadant till födelsedagen, konditorn skulle ringa mej i morgon , så skulle vi se om det gick att göra..

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-07 20:11:22 följande:
    Men... det bästa måste väl inte vara avancerat Det bästa är att det är en supergod mammagjord tårta och rent och enkelt kan vara otroligt snyggt också Alvin fick väldigt enkla tårtor och jag tycker inte jag var taskig mot honom för att han fick det
    tror nog mest att är man duktig på att göra tårtor å har kännsla för det såklart vill man göra lite extra för sitt barn *L*

Jag kör rövare å överlåter tårtorna till nån annan jag skall stå dagen innan å göra 5 smörgåstårtor hahaha, så vanlig tårta hinner ja då inte me , men vill då ändå att en av vanliga tårtorna skall va extra speciell OM det går..
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-07 20:48:17 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:47:22 följande:
    ska ni inte ha flera?
    skrattar så jag dööööör, nää har bar ett barn å ingen annan ville döpas här hemma hos oss förutom lilla Johanna
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-07 20:54:36 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:51:24 följande:
    har ni frågat henne?? (va bara tvungen)
    heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga till

vet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
  • Anns krypin

Ja då sitter man me kaffe koppen å njuter än en gång av fika.. Man kan ju tycka mer om vädret men näääääääääääää skit väder...

Idag blire å städa klart i sovrummet, rensa ur kläder osv, sen skall ja tvätta badhanddukar å vanliga handdukar..dammsuga oxå javisst..Laga mat HMMMMM får bli nått kött då inga ideér alls har ja men jaja näää kyckling är gott

• Anns krypin

Gott me kyckling , skall nog ha salami i kycklingen MEEEEEEEEN nååååån har ätit opp den, får åka till lidl igen om ja skall ha det.. men näää orka det.. gör vanlig kyckling..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2