... Född: Juli 2007 ... 2
Va skall jag laga för mat idag då???? gaah!!!! tänk tänk tänk..neee nån som har någe tips?
Va skall jag laga för mat idag då???? gaah!!!! tänk tänk tänk..neee nån som har någe tips?
Jo jag vet ASG.... kul
Jag skall beställa tårtor här i valla där jag bor, finns ett ställe där dem sreverar mat & gör tårtor å annat för utkörning.. Skall beställa tårtor till dopen den 20 Juli samt till Johannas födelsedag den 22 Juli, en tårta till dopet hoppas jag att den blir så speciell som jag vill å likadant till födelsedagen, konditorn skulle ringa mej i morgon , så skulle vi se om det gick att göra..
dopen = dopet haha
Ja då sitter man me kaffe koppen å njuter än en gång av fika.. Man kan ju tycka mer om vädret men näääääääääääää skit väder...
Idag blire å städa klart i sovrummet, rensa ur kläder osv, sen skall ja tvätta badhanddukar å vanliga handdukar..dammsuga oxå javisst..Laga mat HMMMMM får bli nått kött då inga ideér alls har ja men jaja näää kyckling är gott
Gott me kyckling , skall nog ha salami i kycklingen MEEEEEEEEN nååååån har ätit opp den, får åka till lidl igen om ja skall ha det.. men näää orka det.. gör vanlig kyckling..